عرضه بازی آواتار نسل تازه یوبی سافت تا 2023 عقب افتاد

به گزارش علیرضا و محسن، بازی آواتار: مرزهای پندورا (Avatar: Frontiers of Pandora) یکی از عناوین مهم شرکت یوبیسافت است. حال این شرکت اعلام نموده که این بازی در سال 2022 عرضه نخواهد شد. طبق چیزی که اعلام شده بازی نو آواتار در اواسط سال 2023 میلادی در دسترس قرار می گیرد.

عرضه بازی آواتار نسل تازه یوبی سافت تا 2023 عقب افتاد

یوبیسافت در خصوص این تأخیر گفت:

بازی آواتار: مرزهای پندورا یکی از عناوین بسیار بزرگ یوبیسافت است. این شرکت در چند سال اخیر عناوین زیادی را عرضه نموده که بعضی کیفیت خوبی نداشتند. به همین علت یوبیسافت به عملکرد خوب آواتار احتیاج دارد. در ابتدا قرار بود این بازی اواخر سال 2022 میلادی نزدیک به عرضه فیلم سینمایی آواتار عرضه گردد. حال با توجه به این تأخیر بازی مرزهای پندورا چند ماه بعد از انتشار فیلم آواتار، در دسترس قرار خواهد گرفت.

دنیای مجموعه آواتار بسیار گسترده است. به همین علت پتانسیل زیادی برای ساخت بازی دارد. نکته جالب اینجاست که تا الان عناوین معروفی از آواتار ساخته نشده است. به همین علت عرضه بازی مرزهای پندورا هم برای هواداران و هم برای شرکت سازنده به شدت اهمیت دارد.

بازی آواتار: مرزهای پندورا در سبک اول شخص و دنیا باز است. این بازی در سال 2023 برای کنسول های نسل 9 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. نکته جالب اینجاست که یوبیسافت اعلام نموده بازی آواتار را روی برنامه های استریم بازی مثل استیدیا (Stadia) و لونا (Luna) در دسترس قرار خواهد داد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه بازی آواتار نسل تازه یوبی سافت تا 2023 عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازی آواتار نسل تازه یوبی سافت تا 2023 عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید