فوت 3 نفر بر اثر گاز مونوکسیدکربن در اردبیل

به گزارش علیرضا و محسن، در این حادثه متاسفانه مرد و زن حدودا 35 ساله و یک پسر 10 ساله قبل از رسیدن آمبولانس فوت نموده بودند.

فوت 3 نفر بر اثر گاز مونوکسیدکربن در اردبیل

سه نفر در اثر خفگی یا گاز مونوکسیدکربن در اردبیل جان باختند.

به گزارش ایرنا ، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به نقل از مرکز عملیات و راهنمایی بحران فوریت های پزشکی استان روز دوشنبه خاطرنشان کرد: بعدازظهر امروز دوشنبه 26 دی ماه 1401 طی تماس با اورژانس و بدنبال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یکی از مرغداری های شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل، بلافاصله آمبولانس 115 به محل حادثه اعزام شد.

در این حادثه متاسفانه مرد و زن حدودا 35 ساله و یک پسر 10 ساله قبل از رسیدن آمبولانس فوت نموده بودند.

صبح امروز هم در پی گزارش مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در مدرسه دخترانه فرزانگان اردبیل (متوسطه اول) ، بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس 115 به محل حادثه اعزام شد.

در جریان رسیدگی به این حادثه، 16 دانش آموز به بیمارستان امام (ره)، 19 نفر به بیمارستان سبلان تامین اجتماعی، 11 تن دیگر به بیمارستان فاطمی و 12 دانش آموز هم به بیمارستان بوعلی اردبیل اعزام شدند.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل ، هیچ کدام از مصدومان این حادثه، بدحال نیستند و هم اکنون جهت مراقبت بیشتر در مراکز درمانی حاضرهستند و همه آنها تا ساعتی دیگر از مراکز درمانی مرخص می شوند.

وی بعلاوه نشت گاز از موتورخانه مدرسه را دلیل اولیه مسمومیت دانش آموزان فرزانگان اردبیل خاطرنشان کرد.

منبع: عصر ایران

به "فوت 3 نفر بر اثر گاز مونوکسیدکربن در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت 3 نفر بر اثر گاز مونوکسیدکربن در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید