معرفی 12 مورد از برترین سواحل سیدنی

به گزارش علیرضا و محسن، 12 مورد از برترین سواحل سیدنی

کشور استرالیا بیش از 10 هزار ساحل دارد، که گفته می گردد اگر بخواهیم هر روز فقط به یکی از این سواحل سر بزنید، بیش از 27 سال زمان می برد! خوب پس از دانستن این موضوع قطعا می خواهید بدانید که کدام یک از سواحل این کشور بهتر و دیدنی تر هستند، از همین رو در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران می خواهیم درباره برترین سواحل سیدنی در کشور استرالیا صحبت کنیم. حدود 100 ساحل اطراف بندر و امتداد ساحل شمالی و جنوبی بندر بریج قرار دارند. انتخاب برترین مقصد ساحلی در شهر سیدنی برای مسافران قطعا کار مسئله ای خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا با برترین سواحل سیدنی آشنا شوید.

معرفی 12 مورد از برترین سواحل سیدنی

1- ساحل مانلی | Manly Beach

خوب اولین ساحلی می خواهیم از لیست برترین سواحل سیدنی معرفی کنیم، ساحل مانلی است که 5 مایلی شهر سیدنی واقع شده است و شبیه به بهشتی در این شهر می باشد. در این ساحل تماشای یک بازار و تفرجگاه بین المللی نو و شیک وجود دارد که برای یک سفر یک روزه همه چیز را برایتان محیا می سازد. ساحل مانلی درسال 1788 از طریق کاپیتان آرتور فیلیپس اولین حاکم نیو ساوت ولز، مانلی نامگذاری شد چون او تحت تاثیر اطمینان و رفتار مردانه بومیان اولیه منطقه قرار گرفته بود. در ابتدای جاده ساحل مانلی مسیرهای تماشای و مخصوص دوچرخه سواری وجود دارد که می توانید در به فعالیت بپردازید.

آدرس: جنوب استین، ساحل مانلی

2- ساحل تاماراما | Tamarama Beach

یکی از زیباترین سواحل سیدنی ساحل تامارا است که بسیار زیبا و دارای صخره های تنومند است و نسبت به سواحل همسایه خود کوچک تر است، اما مکان مناسبی برای برنزه کردن و شنا است. این ساحل به علت مساحت نسبتا کمی که دارد محیط بسیار صمیمی دارد و می توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید. نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که ساحل تاماراما یکی از سواحل خطرناک سیدنی است و در دو طرف خلیج صخره ها در حال ریزش می باشند. در حالی که بندر باعث می گردد که موج سواران از بخش شاقتصادی اقتصادی به ساحل کناری مکنزی متصل شوند، بنابراین اگر شناگر حرفه ای نیستید هرگز تن به آب ساحل تامارا نزنید.

آدرس: دریای متلاطم تاماراما، تاماراما

3- ساحل برونته | Bronte Beach

یکی دیگر از برترین سواحل سیدنی در کشور استرالیا ساحل برونته است و به علت شرایط هیجان انگیز و فراهم آوردن امکان شنا در استخر دریایی برونته جز برترین ها قرار گرفته است. پارک هایی هم در اطراف ساحل برونته قرار دارند که دارای باربیکیوهای بزرگ برای دورهمی های خانوادگی و محبت آمیز بسیار مناسب هستند، جالب است بدانید که در تعطیلات عمومی، پارک تبدیل به دریای آشفته میگردد. زمانی که امواج دریا از بین صخره ها و سنگ های به ساحل فرود می آیند حس و حال عجیب را به بازدیدکنندگان منتقل می نماید.

آدرس: برونته دریایی درایو، برونته

4- پارک ساحلی نیلسن | Nielsen Park Beach

شاید پارک ساحلی نیلسن در سیدنی یکی از برترین تجربه های ساحل گردی شما در این سفر به استرالیا به شمار بیاید. این پارک ساحلی که با نام راز پوشیده شناخته شده است علی رغم اینکه دارای یک پارکینگ است اما آنچنان شلوغ نمی باشد و همچون یک جواهر کوچک در این شهر می درخشد. سراسر منظره ها مسیرهای خلیج به طرف مرکز شهر تحسین برانگیز هستند و در اطراف این ساحل مکان هایی برای پیک نیک خانوادگی و یا ورزش های زیرآبی ویژه و منطقه شنای محدود شده را ایجاد می نماید.

آدرس: خیابان گریکلیف، ووکلوز.

5- بالمورال | Balmoral Beach

در ساحل شمال بندر میانی این شهر استرالیایی ساحلی به نام بالمورال واقع است که آن جزء برترین سواحل سیدنی واقع شده است و نزدیک به باغ وحشی به نام تارونگا واقع شده است که می توانید پس بازدید از این ساحل به آن بروید و حیوانات مختلف این شهر تماشا کنید. اوقات بسیار آرام و بدور از هر گونه دغدغه ای را در ساحل بالمورال می توانید تجربه کنید و آنچه که در اسپادهای بالمورال وجود دارد منظره ها تحسین برانگیز و یک مکان آرام برای خانواده ها و جایی عالی برای شنا است.

آدرس: اسپلاناد، بالمورال.

6- ساحل شیری

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم بیش از 10 هزار ساحل در استرالیا وجود دارد که اگر بخواهید هر روز یکی از آن ها را بازدید کنید 27 سال طول می کشد؛ از همین رو در لیست برترین سواحل سیدنی ساحل شیری هم واقع شده است که در نزدیکی پشت بندرگاه استریکلند هوس در خیابان واسکولیت نیز واقع می باشد. این ساحل دنج و دور افتاده در طول ماه های تابستان بسیار شلوغ است اما در طول بقیه سال تقریباً متروک می گردد.

آدرس: جاده واسکلوز، واسکلوز

7- ساحل میلک | Milk Beach

این ساحل در امتداد جاده ووکلوز در پشت کاخ استریکلند در منطقه Vaucluse واقع شده است و یکی از برترین نقاط شهر سیدنی به شمار میرود. این ساحل کوچک ارزش راه رفتن و تماشا نمای خانه اپرا و پل های سیدنی را دارد. این منطقه مسکونی است، پس انتظار تماشا خانواده هایی را داشته باشید. بعلاوه بعد از ظهرها می توانید در کنار ساحل قدم بزنید و از غروب آفتاب لذت ببرید.

8- ساحل استور | Store Beach

این ساحل در کنار جاده Manly Beach واقع شده است و خلوت تر از ساحل Manly است. در اینجا شما به طور مستقیم با آب در تماس هستید و برای گردش در اطراف باید از قایق های پارویی بهره ببرید. ناهار بسته بندی شده، بطری نوشیدنی و نوشیدن قهوه زیر نور خورشید نیم کره جنوبی بسیار لذت بخش خواهد بود.

9- ساحل فرش واتر | Freshwater Beach

این ساحل یکی از سواحل شاقتصادی سیدنی و در همسایگی ساحل Manly واقع شده است. آب این ساحل رنگ آبی سیر دارد و امواج بلند و بزرگی را می توانید در اینجا ببنید. وجود صخره های بزرگ و صعود از آنها و خوردن برگرهای بزرگ در این مکان برای افراد عاشق سرگرمی بسیار سرگرم کننده است

10- ساحل نخل | Palm Beach

در بخشی از شبه جزیره سیدنی در یکی از دورترین نقاط شاقتصادی این شهر ساحلی به نام نخل وجود دارد که در لیست برترین سواحل سیدنی در کشور استرالیا قرار گرفته و در بیشتر سریال های خانگی و سینمایی یک صحنه از آن به نمایش گذاشته شده است. منظره ها عالی تالاب آب شور، از سواحل شاقتصادی بندر کناره گرفته شده است. طبیعت و چشم اندازی که در ساحل نخل وجود دارد شبیه به بیشتر کارت پستال هایی است که آن ها مشاده می کنید مقصد کاملا شنی که حس و حال رانندگی و دویدن در این سواحل را با هیچ چیز نمی توان مقایسه کرد.

11- ساحل گری | Garie Beach

یکی از برترین سواحل استرالیا، گری است. این ساحل زیبا و تماشای در 54 کیلومتری جنوب سیدنی در پارکی به نام سلطنتی واقع شده است و برای کسانی که می خواهند ماشینی در سواحل نبینند بسیار مناسب است. منطقه های که به خوبی حفاظت شده و مکان مناسبی برای یک روز آرام در ساحل، دور از شهر و مکان های قدیمی مانند است. امکانات درجه یک هستند و مکانی عالی برای ماهی گیری در سنگ های شرقی روبه رو وجود دارد.

آدرس: جاده ساحل گری، پارک ملی سلطنتی.

12- ساحل آب شیرین

ساحل آب های شیرینی در استرالیا که اغلب مکانی برای موج سواری فوق العاده در فریسی به شمار می رود. در این ساحل در سال 1915 فردی به نام داک هاوایی کاهاناماکو برای اولین بار موج سواری کرد و آن در بین عموم مردم در دنیا معروف ساخت. ساحل آب های شیری با طولی به میزان 350 متر مقصدی محبوب برای موج سواران و هم چنین مکان عالی برای موج سواری بدنی در غروب خورشید است.

آدرس: جاده مور، آب شیرین.

منبع: الی گشت

به "معرفی 12 مورد از برترین سواحل سیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 12 مورد از برترین سواحل سیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید