چطوردراینستاگرام میلیونی فالوور داخلی و خارجی جمع کنیم؟
به گزارش علیرضا و محسن، اگر عزم خود را جزم نموده اید که دنبال کننده های خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهید این مطلب را تا آخر بخوانید.

علیرضا و محسن :
ترجمه : هما حاصلی / در بازار آنلاین به شدت رقابتی امروز، حضور رسانه های اجتماعی نقش مهمی در موفقیت یک کسب و کار کوچک ایفا می نماید. بنابراین، اگر کسب وکار کوچکی دارید خصوصا در حوزه سفر، لازم است که دنبال نمایندگان رسانه های اجتماعی خود را در سطح محلی و دنیای افزایش دهید تا به طور مؤثر به مخاطبان هدف خود برسید.
به گزارش علیرضا و محسن به نقل از تراول دیلی ، متأسفانه، به دست آوردن فالوورهرگز آسان نیست اما دلسرد نشوید! چون افزایش فالوور امکان پذیر است فقط باید راهش را بدانید. صرف نظر از اهداف و مخاطبان هدف شما، اگر با همه توان به ارتقا کسب و ار خود فکر می کنید نکات زیر به شما یاری می نماید تا دنبال نماینده های خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهید:
1- کمی پول خرج کنید
اگر فقط به رشد طبیعی تکیه کنید، پیشرفت شما در رسانه های اجتماعی آنقدرها چشمگیر نخواهد بود. اگر می خواهید مخاطب جدیدی را هدف قرار دهید و فالوور فعلی خود را افزایش دهید، باید پول بدهید تبلیغ کنید واز پست های حمایتی بهره ببرید. اینها می توانند به شما یاری نمایند تا دسترسی خود را افزایش دهید و به کسب و کار شما اجازه می دهد در سطح محلی یا دنیای بیشتر دیده شوید.تبلیغات یا پست های حمایت شده ارزان هستند. اگر بودجه خوبی برای افزایش فالوورهای شبکه های اجتماعی خود دارید، می توانید برترین سرویس رشد اینستاگرام را نیز امتحان کنید. این یک راه عالی برای افزایش فالوورها و افزایش تعامل مخاطبان است. به علاوه، به فروش بیشتر به کسب و کار کوچک شما و بهبود اعتبار آنلاین شما یاری می نماید.
2-فراوری محتوای ارزشمندبرای جذب فالوور
صرف نظر از نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی یا اهدافی که دارید، به محتوای اصلی و جالب احتیاج دارید تا با فالوورها و مخاطبان هدف خود به اشتراک بگذارید. هنگام فراوری محتوا، همواره مشتریان خود را در نظر داشته باشید. نقاط مشترک آنها را معین کنید و مطالبی را به اشتراک بگذارید تا به آنها یاری کنید تا نگرانی ها یا مسائل خود را حل نمایند.بسته به اولویت های خود، می توانید محتوای خود را ایجاد کنید یا افراد حرفه ای را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهند. فقط مطمئن شوید که از عناصر بصری مانند تصاویر با کیفیت بهره ببرید تا محتوای شما برای کاربران رسانه های اجتماعی در سراسر دنیا مجذوب کننده تر گردد.
تصاویر یا ویدیوهای مجذوب کننده بسیار مفید هستند ، به خصوص اگر آژانس مسافرتی را اداره می کنید، زیرا رسانه های اجتماعی در تصمیم گیری های سفر نقش دارند.
3- هشتگ های خود را هوشمندانه انتخاب کنید
وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی به میان می آید، استفاده از هشتگ ها راهی موثر برای جذب فالوور و کشف شدن در مجموعه ای از مشاغل کوچک است. با این حال، باید هشتگ ها را هوشمندانه انتخاب کنید. شما باید روی استفاده از هشتگ های خاص به جای هشتگ های عمومی تمرکز کنید.اطمینان حاصل کنید که هشتگ های شما برای به دست آوردن نتیجه هدف گذاری شده اند.برای یافتن هشتگ های مناسب، وقت خود را صرف جستجوی هشتگ های مختلف مورد استفاده در پست های تخصصی خود کنید. بعلاوه می توانید از ابزارهایی برای دریافت پیشنهادات جایگزین و داده های تحلیلی بهره ببرید.علاوه بر این، این ایده عالی است که هشتگ خود را ایجاد کنید تا فالوورهای خود را تشویق کنید تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند.
4- مخاطبان خود را بشناسید
برای افزایش فالوورهای شبکه های اجتماعی، باید مخاطبان خود را بشناسید تا احتیاجها، علایق یا خواسته های آنها را درک نمایند.درک رفتارها، انگیزه ها و چالش های مخاطبان، فراوری محتوا را بر اساس آنچه آنها ترجیح می دهند برای شما آسان تر می نماید.
5- برترین زمان برای ارسال پست را معین کنید
زمان در رسانه های اجتماعی مهم است، به خصوص اگر می خواهید فالوورهای خود را افزایش دهید. در واقع، زمان بندی مناسب می تواند به شما یاری کند تا حدبیشتر تعامل را به دست آورید. به این علت است که فالوورهای شما منطقه ها زمانی متفاوتی دارند.بعلاوه، هر کشور چندین تاریخ و تعطیلات کلیدی دارد که باید به خاطر بسپارید. آگاهی از این موارد به شما یاری می نماید در آینده محتوای بهتری فراوری کنید و به شما امکان می دهد با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید و نرخ تعامل خود را افزایش دهید.
6- داستان بگویید تا فالوور جذب کنید
هنگام راه اندازی یک کسب و کار کوچک، مهم نیست که چقدر فروش حیاتی است، تمرکز فقط بر فروش در رسانه های اجتماعی هرگز ایده خوبی نیست. در عوض، داستانی را به مخاطبان خود بگویید.توجه داشته باشید که بیشتر پست های محبوب اغلب واکنش های احساسی عمیقی ایجاد می نمایند، زیرا آنها چیزی بیش از انتقال اطلاعات به مخاطبان انجام می دهند. علاوه بر این، بیشتر مصرف نمایندگان از تماشا تبلیغات در حال حاضر کلافه و خسته شده اند.هنگامی که برند خود را تبلیغ می کنید، با ارائه اطلاعات ارزشمند و خودداری از درخواست خرید، این کار را به طور معمول انجام دهید.
7- با فالوورهای خود در ارتباط باشید
صرف نظر از استراتژی محتوای شما، اگر با فالوورهای خود را درگیر نکنید بی فایده است. صرف زمان برای تعامل با مخاطبان به آنها نشان می دهد که به آنها اهمیت می دهید.شما می توانید به طرق مختلف با فالوورهای خود در ارتباط باشید. به عنوان مثال، می توانید از آنها برای دنبال کردن یا نظر دادن در خصوص محتوای شما تشکر کنید. بعلاوه ممکن است از ابزارهای اتوماسیون رسانه های اجتماعی برای یاری به تعامل بهتر با مخاطبان خود بهره ببرید.هنگامی که این کار را به طور منظم انجام دهید، احتمالاً فالوورهای شما به محصولات شما اعتماد نموده و آنها را خریداری می نمایند. آنها حتی ممکن است محصولات شما را به دوستان خود توصیه نمایند و به شما امکان می دهند در طول زمان دنبال نمایندگان و مشتریان بالقوه بیشتری به دست آورید.
منبع: توریسم آنلاین