تئاتر

چند نمایش در 40 دوره جشنواره تئاتر فجر اجرا شد؟

نمایشگاه عکس، پوستر و اسناد 40 دوره جشنواره تئاتر فجر روز جمعه 15 بهمن با حضور مدیرکل هنر های نمایشی و دبیر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر آغاز به کار کرد.

4 تیر 1401

حبس کردن عطسه چه خطراتی دارد؟

تهران (پانا) - عطسه کردن امری مفید برای بدن انسان است اما خیلی از افراد با متوقف کردن و حبس کردن عطسه باعث بروز اتفاقات خطرناکی می شوند که برای بدن ضرر دارد.

13 خرداد 1401

پاریس در سال 2018 بیشترین رشد گردشگری در ده سال گذشته خود تجربه می کند

پاریس انتظار دارد که پیروز ترین رشد گردشگری را از سال 2008 تا 2018 به دست آورد.

7 اسفند 1400

علت اختلال در تردد صبح امروز قطار های خط 4 مترو

مدیر روابط عمومی متروی تهران، دلیل اختلال صبح امروز در تردد قطار های خط 4 و ایستگاه های دروازه شمیران و تئاتر شهر را تشریح کرد.

6 دی 1400

شهروندان انتاریو از 22 سپتامبر باید برای ورود به مکان های غیرضروری گواهی واکسن کرونا ارائه دهند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی تی وی نیوز، همه افراد بالای 12 سال در انتاریو برای دسترسی به خدمات غیرضروری باید گواهی واکسن کرونا ارائه دهند. خدمات و مکان های غیرضروری به توضیح زیر است:

13 شهریور 1400

رونمایی از سه کتاب پژوهشی در جشنواره تئاتر دانشگاهی

سه کتاب پژوهشی در حوزه تئاتر با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و جمعی از نویسندگان و دانشجویان رونمایی شد.

24 تیر 1400

اکران اینترنتی فیلم سینمایی کارآگاه 2 بهروز غریب پور

تهران (پانا) - فیلم سینمایی کارآگاه 2 به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور از روز چهارشنبه 4 فروردین 1400 در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اکران می گردد.

7 اردیبهشت 1400

داود رشیدی نیامد رسم زمونه را خواندم

مگر می شود نام رسول نجفیان را به زبان بیاوریم و ناخودآگاه ترانه معروف رسم زمونه را با هم زمزمه نکنیم، زیرا این ترانه هم در میان مردم بسیار شهرت دارد و هم این که به دل ها می نشیند.

8 فروردین 1400

از سرگیری کنسرت های موسیقی در روزهای آینده

بازار کنسرت های موسیقی دوباره از سر گرفته می گردد. نکته جالب و مهم در این باره آن است که این کنسرت ها قرار است با ظرفیت 50 درصدی سالن ها، رعایت پروتکل های بهداشتی موردنظر ستاد ملی مبارزه با کرونا و البته مهم تر از همه چیز بدون افزایش قیمت نسبت به کنسرت های...

30 بهمن 1399

تئاتر ماهی قرمز کوچولو در نمایش نما تماشایی شد

خبرگزاری خبرنگاران- فیلم تئاتر ماهی قرمز کوچولو به نویسندگی و کارگردانی هلن همتی از تولیدات مرکز تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در پایگاه مجازی نمایش نما اکران شد.

15 آذر 1399

آثار یوجینو باربا به تابلوهای کوبیسم شباهت دارد

محسن تمدنی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران درباره مجموعه تتاتر به مثابه زندگی که تا به امروز چهار اثر درخت، نمک، ایتسی بیتسی و ایستر از آن منتشر شده است اظهار کرد: این اثر مجموعه ای ده جلدی از اجراهای مطرح گروه اودین تئاتر است که هرکدام از این کتاب ها هم...

18 مرداد 1399

نمود تاریخ و هویت فرهنگی بوشهر در آثار برگزیده نخستین جایزه کتاب سال استان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بوشهر، جایزه کتاب سال بوشهر برای نخستین بار در استان بوشهر در سال 98 به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه خانه کتاب راه اندازی شد تا از این راه، مقام نویسندگان و شاعران و تالیفات و مکتوباتشان ارج گذاشته گردد...

2 مرداد 1399

سفر به پراگ جمهوری چک در سه روز

سفر به پراگ جمهوری چک در سه روزسفر به پراگ : پراگ (به چکی: Praha) پایتخت و عظیم ترین شهر کشور جمهوری چک است، همچنین 14امین شهر عظیم اتحادیه اروپا نیز به شمار می آید. این شهر در شمال غربی کشور چک بر روی رودخانه ولتاوا بنا شده است.

31 خرداد 1399

انتها جشنواره زمستانی سرعین، خمسه: مجموعه پایتخت به اردبیل می رود

به گزارش خبرنگاران، این جشنواره که پس از دو سال وقفه سال جاری سومین دوره خود را سپری می کرد، با هدف خروج از گردشگری فصلی و توسعه گردشگری زمستانی در سرعین به عنوان یکی از قطب های مهم گردشگری کشور برگزار گردید.

30 فروردین 1399