با این 3 روش از شر چربی شکم و پهلو راحت شوید!

به گزارش علیرضا و محسن، می توانید با استفاده از برنامه غذایی خود از نرم شدن بیش از حد ناحیه شکم جلوگیری کنید. غذا های حاوی چربی ترانس از جمله کوکی های بسته بندی شده، کراکر، مارگارین را استفاده نکنید.

با این 3 روش از شر چربی شکم و پهلو راحت شوید!

ماه هاست که رژیم گرفتید، درست غذا خوردید و ورزش کردید و البته به وزن دلخواه خود رسیده اید. احساس خوبی به خاطر سبک شدن دارید، اما شکم تان هنوز کمی برآمده است، چطور می توان از این شکم جلو آمده خلاص شد؟

ورزش شکم، درسته؟ متاسفانه تمام دراز و نشست های جهان هم نمی توانند میان تنه شما را لاغر نمایند. این ورزش ها تنها عضله ای که زیر لایه چربی واقع شده است را قوی می نمایند، اما تا زمانی که این لایه چربی را آب نکنید عضلات شکل گرفته در زیر آن پنهان می مانند. نمی توانید چربی را تنها در نقاط خاصی از بدن کاهش دهید، مجبورید چربی را در کل بدنتان کم کنید. برترین راه برای انجام این کار ورزش هوازی است.

اگر برنامه ورزشی که دنبال می کنید این کار را انجام نمی دهد، پس زمان آن رسیده که تغییر ایجاد کنید.

مطمئن شوید ورزش هوازی انتخاب کنید که شدت بالایی داشته باشد و حسابی کالری بسوزاند، مانند دویدن، شنا کردن، طناب زدن، پیاده روی با سرعت بالا، و یا یک کلاس ورزش هوازی. این نوع ورزش ها یاری می نمایند حسابی کالری بسوزانید و چربی کلی بدن را کاهش دهید. بعلاوه سعی کنید در بین تمرینات خود فواصلی را ایجاد کنید که سرعت را افزایش دهید، ثابت شده است که این کار به آب کردن چربی ناحیه میانی یاری می نماید.

می توانید با استفاده از برنامه غذایی خود از نرم شدن بیش از حد ناحیه شکم جلوگیری کنید. غذا های حاوی چربی ترانس از جمله کوکی های بسته بندی شده، کراکر، مارگارین را استفاده نکنید.

اگر در فهرست مواد تشکیل دهنده یک محصول نام روغن جامد را دیدید کنارش بگذارید و استفاده اش نکنید. غذا هایی که حاوی اسید چرب اشباع شده هستند نیز همین شرایط را دارند، به جز مواردی مانند آجیل ها، دانه ها و روغن زیتون. غذا هایی که با چربی شکمی مبارزه می نمایند شامل بلوبری ها، آناناس، پروتئین هایی نظیر لبنیات کم چرب، و غذا های دارای فیبر بالا از جمله گلابی و سبزیجات سبز برگ.

استرس می تواند علت دیگر چربی شکم باشد. استرس فراوری هورمون کورتیزول، هورمونی که باعث افزایش اشتها و چربی شکم است را بالا می برد. می توانید با استفاده از یوگا، مدیتیشن، نوشیدن چای و دم نوش های آرامش بخش از مقدار استرس خود در زندگی بکاهید و علاوه بر احساس آرامش به تخت شدن شکم نیز یاری کنید.

منبع: بهداشت نیوز

منبع: فرادید

به "با این 3 روش از شر چربی شکم و پهلو راحت شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این 3 روش از شر چربی شکم و پهلو راحت شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید