تحقق اهداف بانک مستلزم حفظ ارتباط مستمر و موثر با مشتری است
به گزارش علیرضا و محسن، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب زابل و زاهدان بر شناسایی، جذب و ارتباط موثر با مشتریان تاکید نمود و یادآور شد تحقق اهداف بانک بدون برقراری ارتباط مستمر با مشتری و درک متقابل نیازهای دو طرف، امکانپذیر نخواهد بود.

به گزارش علیرضا و محسن، دکتر ایمانی هدف از انجام این سفر را آنالیز شرایط عملکردی شعب و مقدار تحقق برنامه ها واقدامات به ویژه در پروژه های اشتغالزایی در منطقه ها کمتر برخوردار و سرعت بخشیدن به اشتغال فراگیر منطقه مطرح نمود و گفت: بازدید از شعب استان و شهرستان های کمتر برخوردار منتج به برنامه ریزی صحیح تر و بهره وری بیشتر کارکنان می گردد.
وی گفت: بانک سینا در سال های اخیر علیرغم مسائل همه گیر مالی ناشی از کرونا، با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های موجود، تا حد مطلوبی توانسته وظایف خود را در امور مسئولیت های اجتماعی در قبال مردم و کشور انجام دهد.
مدیرعامل بانک سینا بر توسعه بیشتر سهم بازار و جذب منابع تاکید و اظهار داشت: برای ارتقاء شاخص های عملکردی و توفیق هر چه بیشتر در آن، می بایست با استفاده از ظرفیت بانک و توانمندی های استان در راستای تحقق اهداف اقدام کرد و این امر مستلزم حضور و پیگیری مدیران در منطقه و تعاملات کارشناسانه با همکاران است.
وی در ادامه اضافه نمود: از افتخارات بانک سینا تعاملات فزاینده ای است که از گذشته با صنعتگران و بنگاه های مالی این استان داشته است و امیدواریم در ادامه فرایند تعاملات رو به رشد بوده و خدمات خوبی در این خصوص ارائه گردد.
لازم به ذکر است در این سفر معاونین سرمایه های انسانی و مهندسی و پشتیبانی، مدیر منطقه جنوب شرق و مدیرعامل شرکت توسعه سینا همراه مدیرعامل بودند.
منبع: خبرگزاری آریا