تصاویری از بازی معرفی نشده سایلنت هیل به بیرون درز کرد

به گزارش علیرضا و محسن، به تازگی تصاویری از طریق یک منبع مشهور به اشتراک گذاشته شده اند و به نظر می رسد که مربوط به نسخه تازه سری سایلنت هیل هستند.

تصاویری از بازی معرفی نشده سایلنت هیل به بیرون درز کرد

شایعه ها درباره سایلنت هیل بعدی در سال های گذشته به اوج خود رسیده اند. در ابتدا شایعه شده بود که سونی با کونامی برای احیای این سری همکاری می کند. همچنین شایعه شده بود که استودیوی بلوبر تیم با عقد قراردادی با کونامی در حال توسعه نسخه تازهی از این سری است. از طرفی آخرین شایعه مهم منتشر شده این بود که استودیویی که تحت نظر سونی قرار بود این بازی را بسازد، از پروژه کنار رفته است و ساخت این نسخه به استودیوی دیگری سپرده شده است. حال کاربری در توییر با حساب کاربری AestheticGamer که قبلا با نام Dusk Golem شناخته می شد، چهار تصویر را در توییتر منتشر کرد و اضافه کرد که مربوط به سایلنت هیل هستند. در عرض چند ساعت این تصاویر به دلیل درخواست صاحب اثر حذف شدند.

AestheticGamer در ادامه اضافه کرد:

گفتنی است که در یکی از تصاویر تاریخ 20 اکتبر 2020 به همراه نام ماساهارو ایتو آمده است. او طراح هیولا و کارگردان هنری سه گانه اصلی سایلنت هیل محسوب می شود. از طرفی شاهد کلمات و جملاتی هستیم که نشان می دهد بازی قرار است از فرهنگ انگلستان الهام گیرد.

این منبع همچنین گفت که این تنها بازی سایلنت هیل در حال توسعه نیست. البته این اولین باری نیست که او درباره این مجموعه صحبت می کنند. AestheticGamer یک بار ادعا کرد که بازی تازهی از این سری در کنار رزیدنت اویل در رویداد رونمایی از پلی استیشن 5 در ژوئن 2020 معرفی خواهد شد. چیزی که به حقیقت نپیوست.

اگرچه کونامی هنوز واقعی بودن این تصاویر را تأیید نکرده است، با این حال کارگردان استودیوی WayForward یعنی تام هیولت که قبلا برای کونامی کار کرده و تهیه کننده Silent Hill: Shattered Memories بوده، از این قضیه در توییتر ابراز ناراحتی کرد و اعضایی که تصاویر را برای منبع ذکر شده فرستاده اند، غیرحرفه ای خواند.

گفتنی است که در سال گذشته بلوبر تیم گفت که در حال کار روی یک آی پی ترسناک از یک ناشر معروف است و این برآورد ها نسبت به ساخت نسخه تازه سایلنت هیل را تقویت کرد. این استودیو چند ماه بعد با کونامی قراردادی جهت ساخت بازی با همکاری یکدیگر امضا کرد. با این حال باید دید که سرنوشت این مجموعه محبوب در نهایت به کجا ختم خواهد شد. در ادامه می توانید دیگر تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویری از بازی معرفی نشده سایلنت هیل به بیرون درز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از بازی معرفی نشده سایلنت هیل به بیرون درز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید