شرایط خرید پاسپورت دومینیکا

به گزارش علیرضا و محسن، خبرگزاری خبرنگاران- خرید پاسپورت دومینیکا به دلیل ارزشی که دارد، یکی از گزینه های مورد علاقه برای افرادی است که قصد دارند تابعیت دوگانه داشته باشند. این مورد امروزه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. لذا در این مقاله قصد داریم تا آنالیز نماییم که دومینیکا کجاست، خرید پاسپورت دومینیکا دارای چه مزایایی است و ارزش پاسپورت دومینیکا تا چه میزان می باشد؟

شرایط خرید پاسپورت دومینیکا

دومنیکا کجاست؟

قبل از اینکه در مورد خرید پاسپورت دومینیکا صحبت نماییم، ضروری است تا بر روی رو نقشه آنالیز کنیم که دومینیکا کجاست و دارای چه تاریخچه ای است؟

دومینیکا کشوری است که در آمریکای مرکزی و حوزه کارائیب واقع شده است. این کشور به صورت جزیره ای بوده و دارای زبان رسمی انگلیسی است. جالب است که بدانید نام این جزیره به زبان لاتین به معنای یکشنبه است. از لحاظ پوشش طبیعی باید در نظر داشته باشید که در دومینیکا محیط های بکر فراوانی وجود دارد و دومین چشمه آب گرم جان در این جزیره واقع شده است. از لحاظ معیشتی باید در نظر داشت که مردم این جزیره امورات زندگی خود را اکثرا به وسیله کشاورزی می گذرانند. واحد پول آنان دلار کارائیب بوده و پایتخت این کشور نیز روسو نام دارد.

این کشور جزو سازمان ملل متحد می باشد و بنابراین اخذ تابعیت دومینیکا شرایط سیاسی و مالی خوبی را به همراه دارد.

خرید پاسپورت دومینیکا و روش های آن:

با توجه به ارزش پاسپورت دومینیکا، امروزه درخواست های بسیاری برای خرید پاسپورت دومینیکا دریافت می شود. به صورت کلی برای خرید آن دو راه حل وجود دارد:

  • یاری های بلاعوض به صندوق مالی کشور که صرف امور آبادانی دولت می شود.
  • سرمایه گذاری به وسیله املاک و مستغلات

خرید پاسپورت دومینیکا به وسیله یاری های بلاعوض:

دولت دومینیکا یک اقتصاد رو به رشد دارد که با توجه به میزان ارزش پاسپورت خود اقدام به فروش آن و کسب درآمد می کند. یاری های بلاعوض یکی از این روش ها می باشد. در این روش برای هر شخص مجرد 100 هزار دلار آمریکا و برای متقاضی به همراه همسر وی 150 هزار دلار آمریکا دریافت می شود. باید در نظر داشت که اگر شخص دارای خانواده تا 4 نفره با دو فرزند مجرد زیر 30 سال باشد، احتیاج است تا 175 هزار دلار به دولت این کشور پرداخت نماید. این گزینه برای اشخاصی که جزو قشر مرفه هستند، گزینه خوبی خواهد بود زیرا با دریافت پاسپورت این کشور، اجازه ورود به بیش از 140 کشور دنیا از جمله کشور های حوزه شنگن و انگلیس را خواهند داشت.

خرید پاسپورت دومینیکا به ازای سرمایه گذاری در بخش املاک:

در این روش از فرد خواسته می شود تا حداقل 200 هزار دلار آمریکا در این کشور به وسیله خرید ملک یا مستغلات سرمایه گذاری نماید. این میزان سرمایه گذاری برای یک خانواده 4 نفره کافی می باشد. فردی که ملک یا مستغلات را از این روش تهیه نماید، ضروری است تا ان را به مدت 3 سال در مالکیت خود قرار دهد. پس از این مدت امکان خرید و فروش ملک وجود دارد.

یکی از مواردی که افراد را به سمت خرید پاسپورت دومینیکا سوق می دهد، این مورد می باشد که لازم نیست شخص متقاضی حتما قسمتی از سال را در آن کشور حضور داشته باشد و یا به زبان رسمی این کشور مسلط باشد. شما به وسیله روش های مختلف همچون کار، زندگی، ازدواج، سرمایه گذاری و یاری بلاعوض می توانید در آن کشور اقامت بگیرید. البته باید در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری یا یاری بلاعوض از جمله آسان ترین روش ها محسوب می شود.

خرید پاسپورت دومینیکا و دانستنی های آن

هر آنچه که باید در مورد اخذ پاسپورت دومینیکا بدانید:

با توجه به شرحاتی که در بالا عنوان شد، با توجه به ارزش پاسپورت دومینیکا می توان متوجه اهمیت آن شد. باید در نظر داشت که این کشور جز کشور های در حال توسعه در حوزه دریای کارائیب می باشد. به همین دلیل مسئولان برای اینکه بتوانند صنعت گردشگری و گردشگر را در این کشور رواج دهند، اقدام به سرمایه گذاری در این بخش نمودند. لذا سهم قابل توجهی از یاری های بلاعوض به پیشرفت هتل ها و مناطق گردشگری آن تخصیص داده می شود. عدم پرداخت مالیات، سفر بدون ویزا و آزادانه به بیش از 140 کشور دنیا از جمله کشورهای اتحادیه اروپا و روسیه، کره جنوبی، سنگاپور، هنگ کنگ و... در آسیا تنها بخشی از مزیت های اخذ پاسپورت دومینیکا می باشد.

البته برای خرید پاسپورت دومینیکا باید در نظر داشته باشید که هزینه های جانبی مازادی نیز وجود دارد که روال اخذ پاسپورت را دچار چالش می کند لذا برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی، سرمایه و زمان ضروری است تا از متخصصین مطلع به این شرایط بهره برد. در حال حاضر سفیران ملل کارگزار رسمی کننده مجاز دولت دومینیکا در ایران است که از کادری مطلع به امور تابعیت تشکیل شده است و می تواند در کوتاه ترین زمان اقدام به اخذ پاسپورت و تابعیت این کشور نماید. برای جوابگویی به هر سوالی می توانید با مشاوران این موسسه تماس حاصل نمایید تا به صورت رایگان جوابگوی هر سوالی باشند.

خرید پاسپورت دومینیکا و نکات آن

هزینه های زندگی و کار در دومینیکا:

بسیاری از افرادی که اقدام به اخذ تابعیت دومینیکا می کنند، با این سوال روبرو هستند که آیا پرداخت این میزان هزینه ارزش دارد؟

با توجه به شرایطی که برای اخذ تابعیت در بالا ذکر شده است، به نظر می رسد تابعیت چندگانه دومینیکا از هر لحاظ می تواند مفید باشد. ضروری است تا به این نکته نیز توجه شود که برای زندگی در دومینیکا هزینه زیادی احتیاج نیست. انواع مواد غذایی که به صورت ارگانیک در این کشور فراوری می شوند، دارای قیمت مناسبی هستند. از سوی دیگر هزینه ملک و اجاره بها نیز در آن کم می باشد. عموما عنوان می شود که برای یک شخص مهاجر، هزینه زندگی در دومینیکا بین 450 تا 1000 دلار در ماه است.

همانگونه که در بالا شرح داده شد، صنعت و اقتصاد دومینیکا در حال پیشرفت است لذا افراد متخصص به راحتی می توانند در ا ین کشور فعالیت کرده و دستمزد بالایی نیز دریافت کنند. به صورت کلی به دست آوردن شغل و زندگی در این کشور آسان می باشد اما به دلیل بحث تجارت بین الملل، این کشور هنوز در شرایط خوبی قرار نداشته و قیمت اقلام وارداتی در آن گران می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شرایط خرید پاسپورت دومینیکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط خرید پاسپورت دومینیکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید