جالبترین سلفی ها در سفر

به گزارش علیرضا و محسن، منتخب سلفی های سفری از حیات وحش و منظره ها

این روزها دیگر کسی وجود ندارد که کلمه سلفی را نشناسد و در واقع آنقدر هر روز خودمان یا اطرافیانمان در حال گرفتن عکس های متنوع از خود هستیم که دیگر این واژه به گوشمان نامانوس نیست. افراد زیادی در جهان هستند که از هر موقعیتی عکس و فیلم می گیرند و عاشق عکاسی اند اما نقطه مقابل آنها افرادی هستند که از هر فرصتی برای فرار از عکس استفاده می نمایند! در هر صورت هر کسی هر چقدر هم که از عکس گرفتن به هر دلیلی دوری کند، موقعیت های خاصی در زندگی اش پیش می آید که دوست دارد تجربه آن را برای همواره ماندگار کند و با بقیه به اشتراک بگذارد یا در مواقع خاص به آنها برگردد و خاطرات آن را دوباره زنده کند و چه چیزی بهتر از عکس؟ سفر و حضور در مکان های دیدنی و آثار تاریخی و باستانی و یا منطقه ها طبیعی و حیات وحش یکی از بهترین این موقعیت ها هستند. با خبرنگاران همراه باشید تا تعدادی از بهترین سلفی های مسافرتی ارسال شده را دیدن کنید:

جالبترین سلفی ها در سفر

پدیده ای به نام سلفی گرفتن!

دیگر نمی توان مانند قبل از این پدیده فرار کرد! در واقع سلفی گرفتن حالا تبدیل به قسمتی از زندگی مدرن امروزی شده است و حالا دیگر دیدن افرادی که روبروی دوربین گوشی خود ژست های عجیب و گاهی خنده دار می گیرند چندان شوکه کننده نیست. سلفی یکی از مهم ترین قسمت های زندگی مجازی افراد را تشکیل می دهد و در میان همه افراد جامعه اپیدمی شده است و ربطی به سن و سال ندارد.

به نظر می رسد حالا دیگر دوربین های عکاسی برای ما معنای گذشته را ندارند. در گذشته با دوربین های عکاسی، عکس های زیبا از سوژه های جالب می گرفتیم اما حالا ظاهرا سوژه عکاسی هر کسی خودش است. در زیر تعدادی از برترین سلفی های مسافرتی را با هم دیدن می کنیم:

عکسی جالب که گردشگری با فیل گرفته است- هند

خانواده ای کوچک در نزدیکی آسیاب های هلند، در حال گرفتن سلفی تا آن را برای فرزندشان نگه دارند

پرتره ای خانوادگی و دوست داشتنی در بروکسل

عکسی از زوجی شاد در ارتفاعات برزیل

طبیعت آمریکا- شاید بهتر است کمی محتاط تر باشد!

این عکس جالب در یکی از باغ وحش های آفریقای جنوبی به وسیله یکی از گردشگران گرفته شده است.

سلفی بسیار خطرناک در کنار کوسه در آبهای آمریکا

به نظر می رسد این جانور با مزه هم دارد سعی می نماید از خودش سلفی بگیرد!

منبع: thecuriousplatypus.com

منبع: الی گشت

به "جالبترین سلفی ها در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جالبترین سلفی ها در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید