جلسه زاکانی با وزرا برای تامین اعتبار واگن های مترو ، تاکسی ها در ساعت اوج ترافیک باید فعال باشند

به گزارش علیرضا و محسن، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: صبح امروز جلسه ای با حضور شهردار تهران، تعدادی از وزرا و مدیرعامل بانک شهر برای معین تکلیف سهم دولت جهت تامین واگن های مترو برگزار گردید.

جلسه زاکانی با وزرا برای تامین اعتبار واگن های مترو ، تاکسی ها در ساعت اوج ترافیک باید فعال باشند

به گزارش علیرضا و محسن، مهدی چمران در حاشیه یکصد و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع علیرضا و محسن ضمن گرامیداشت روز ملی شوراها، اظهار کرد: امروز از شهردار تهران با موضوع روز شوراها دعوت کردیم که در کنار آن در مورد حمل و نقل و اعتبارات و اقدامات انجام شده در این حوزه گزارشی از سوی آقای زاکانی ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: اصل بحث امروز همین گزارش است و مابقی نیز به ارائه گزارشات حسابرسی اختصاص خواهد یافت، پس از اتمام گزارشات از جلسات آینده سال 1400 شروع خواهد شد.

چمران با بیان اینکه تاکسیرانی همیشه غیبرطرفال بودن تاکسی ها را دنبال می نموده است، یادآور شد: تاکسی ها به ویژه در ساعات اوج ترافیک باید فعال باشند و به مردم خدمت رسانی نمایند.

وی تاکید نمود: ساعت هفت صبح امروز جلسه ای برای مترو برگزار شده که امیدواریم به نتیجه برسد و ارقام پرداخت گردد؛ این جلسه با حضور شهردار، تعدادی از وزرا و مدیرعامل بانک شهر برگزار شده و ما چشم انتظار پرداخت این مبلغ هستیم تا چینی ها ساخت را شروع نمایند.

به گزارش شهر مهدی چمران بعلاوه در صحن شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ممکن است عده ای افراد ناباب سوء استفاده نموده باشند، اظهار کرد: در مواردی عده ای به نام دیگران آسیب زدند اما عمومیت ندارد و شوراها با خلوص برای خدمت به میدان آمده و کوشش می نمایند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: ما باید بیش از هر نهادی حرمت شورا را حفظ کنیم و در بین مردم باشیم و مسائل آنها را شنیده و برای برطرف آن گام برداریم؛ ما سوگند یاد کردیم که در این مسیر وقت و انرژی خود را صرف کنیم تا در سرانجام کار خجالت زده مردم نباشیم.

وی ضمن تذکر به مسئولین، یادآور شد: شوراها نباید دست کم گرفته شده و فراموش شوند، چراکه مردم در شرایط سخت و تنگناها می توانند از یاری شوراها در برطرف مسائل برخودار شوند.

چمران با تقدیر از کارگران شهرداری تهران به مناسبت روز کارگر، توضیح داد: امیدواریم کارگران در شرایطی زندگی نمایند که حداقل زندگی شرافتمندانه را تجربه نموده و تحت فشار نباشند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جلسه زاکانی با وزرا برای تامین اعتبار واگن های مترو ، تاکسی ها در ساعت اوج ترافیک باید فعال باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه زاکانی با وزرا برای تامین اعتبار واگن های مترو ، تاکسی ها در ساعت اوج ترافیک باید فعال باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید