عضو سابق راک استار از علت عرضه دیرهنگام جی تی ای 6 برای کامپیوتر می گوید

به گزارش علیرضا و محسن، گیمرهای رایانه های شخصی احتمالا بعد از اینکه فهمیدند مانند همه بازی های قبلی راک استار (Rockstar)، جی تی ای 6 نیز کمی دیرتر از کنسول ها برای این پلتفرم عرضه می گردد، دلسرد شده اند. با این حال به گفته یکی از توسعه دهندگان سابق راک استار، تصمیم برای عرضه بازی ها در ابتدا برای کنسول به مسائل بازاریابی مربوط می گردد.

عضو سابق راک استار از علت عرضه دیرهنگام جی تی ای 6 برای کامپیوتر می گوید

مایک یورک (Mike York) که به مدت شش سال به عنوان انیماتور در استودیوی Rockstar New England کار نموده و در آنجا روی ساخت آثاری نظیر جی تی ای 5 و رد دد ریدمپشن 2 مشغول بوده، اخیرا بیان نموده که راک استار همیشه آنچه فروش بالایی دارد را در اولویت قرار می دهد. او شرح داد:

البته این تصمیم تا حد زیادی منطقی است چرا که پورت رایانه های شخصی بازی های مختلف به علت تعدد سخت افزارهای این پلتفرم، زمان بیشتری برای بهینه سازی می طلبند و اخیراً نیز شاهد پورت های نامناسبی حتی از سوی سازندگان بزرگ بوده ایم. برای ذکر نمونه می توان به پورت لست آو آس پارت 1 اشاره نمود.

لازم به ذکر است که با شکستن رکورد سریع ترین تریلر در هر رسانه تفریح که توانسته به 100 میلیون بازدید دست پیدا کند، می توان حدس زد که GTA 6 پس از انتشار بر صدر جدول های فروش بازی ها در سراسر دنیا تکیه بزند و نسخه قبلی خود را به سومین بازی ویدئویی پرفروش تاریخ تبدیل کند. این بازی در سال 2025 روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس /اس منتشر خواهد شد.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "عضو سابق راک استار از علت عرضه دیرهنگام جی تی ای 6 برای کامپیوتر می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو سابق راک استار از علت عرضه دیرهنگام جی تی ای 6 برای کامپیوتر می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید