کسب و کار

فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز

راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

11 اردیبهشت 1403

عضو سابق راک استار از علت عرضه دیرهنگام جی تی ای 6 برای کامپیوتر می گوید

گیمرهای رایانه های شخصی احتمالا بعد از اینکه فهمیدند مانند همه بازی های قبلی راک استار (Rockstar)، جی تی ای 6 نیز کمی دیرتر از کنسول ها برای این پلتفرم عرضه می گردد، دلسرد شده اند. با این حال به گفته یکی از توسعه دهندگان سابق راک استار، تصمیم برای عرضه بازی...

28 آذر 1402

خرید و فروش آیدی های توییتر با قیمت ها نجومی!

زومیت نوشت: نام های کاربری خاص و بلااستفاده در ایکس از مدتی قبل غیرفعال شدند و اکنون ماسک تصمیم دارد آن ها را با قیمت های قابل توجهی بفروشد.

13 آبان 1402

نتیجه شگفت انگیز علاقه چینی ها به تولید ون های لاکچری، عکس

خبرانلاین: GAC یکی از بزرگترین خودروسازان چینی است که خودروهای تویوتا، میتسوبیشی و هوندا را در چین مونتاژ می کند علاوه بر این، GAC مالک برندهای زیر مجموعه خود مانند ترامپچی، آیون و هیکان است. در میان آنها، فقط برند ترامپچی به طور رسمی در خارج از چین هم به...

18 مرداد 1402

رواج روزافزون مصرف پروتئین گیاهی؛ مصرف گوشت در آلمان به پایین ترین حد خود رسید

به گفته وزارت کشاورزی آلمان، ساکنان این کشور بیشتر و بیشتر پروتئین های گیاهی را جایگزین محصولات گوشتی می نمایند؛ اما همه حاضر نیستند گوشت را بطور کامل کنار بگذارند.

8 تیر 1402

بانوی دانشمند ایرانی ناسا برنده جایزه انجمن نجوم آمریکا شد

انجمن نجوم آمریکا جایزه جوزف وبر (Joseph Weber Award) را به شعله نیکزاد بانوی دانشمند ایرانی شاغل در ناسا اعطا کرد.

23 فروردین 1402

رونمایی از اولین خودروی مالزی با قدرت 480 اسب بخار!

هرچند هایپرون فاسلین اصالتی مالزیایی دارد، اما استودیوی اروپایی One One Lab آن را طراحی نموده است.

17 فروردین 1402

قیمت خودرو های سایپا امروز دوشنبه هفت فروردین 1402

خبرنگاران- شاهین که گرا ن ترین سواری داخلی سایپا در بازار آزاد است، در اولین روز های سال تازه حدود 675 میلیون تومان معامله می گردد. مدلی که دیروز با همین قیمت خریدو فروش می شد و در کارخانه تقریبا 345 میلیون تومان قیمت دارد. کوییک پلاس اتوماتیک که یکی دیگر...

7 فروردین 1402

موبایل گران خواهد شد!

دیجیاتو نوشت: آمارها نشان می دهند که علاقه به میان رده ها و پایین رده ها کاهش پیدا نموده است و همین مسئله شرکت ها را ترغیب به افزایش قیمت محصولات خود می نماید.

1 فروردین 1402

بیش از 6 هزار کارمند دل اخراج می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، جف کلارک یکی از مدیران ارشد عملیاتی دل در یادداشتی برای کارمندان نوشت: این شرکت در بازار با آینده ای مبهم روبرو است.

18 بهمن 1401

ایرنا: قیمت گوشت مرغ کماکان کمتر از 60 هزار تومان

آنالیز های میدانی نشان می دهد که قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در بازار بین 50 تا 55 هزار تومان است، البته سه ماه قبل قیمت این محصول بین 60 تا 70 هزار تومان نیز به فروش می رسید، در حالی که نرخ مصوب این محصول از سوی دولت درب واحدهای تولیدی 45 هزار تومان و برای مصرف...

9 بهمن 1401

عکس ، این شاسی بلند کیا با قیمتی که دارد رقبای چینی بازار ایران را به گوشه رینگ می اندازد؟

گجت نیوز نوشت: کراس اور کیا سلتوس مدل 2023 یکی از مجذوب کننده ترین ماشین های تازه برای بازار ایران است که می تواند چینی ها را به گوشه رینگ بفرستد. در ادامه با ابعاد و زوایا Kia Seltos 2023 همراه می شویم.

13 دی 1401

آخرین مهلت ثبت نام 5 محصول ایران خودرو ، زمان قرعه کشی خودرو تحویل خودرو

متقاضیان می توانند امروز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند.

6 آذر 1401

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ اچ پی (hp) و عوامل موثر در آن

می دانید که بهترین لپ تاپ های اچ پی چه مشخصات و ویژگی هایی را دارند؟ شما هم در پی راهنمای خرید بهترین لپ تاپ hp با باتری اورجینال و اصل هستید؟

18 آبان 1401

صنایع دستی ایرانی قرار است در رویداد ورزشی قطر 2022 نیز به نمایش درآید

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، صنایع دستی ایرانی قرار است در رویداد ورزشی قطر 2022 نیز به نمایش درآید.

13 آبان 1401

حمایت از بخش فراوری زمینه ساز توسعه مالی

مدیرکل امور مالی و دارایی خراسان جنوبی گفت: رشد و توسعه مالی استان و کشور با حمایت از واحد های تولیدی و هموار کردن راستا حرکت آن ها امکان پذیر است.

7 آبان 1401

کسب و کارهای بزرگ هم به علت قطعی اینترنت دچار آسیب شده اند

به گزارش خبرنگاران، حسین سلاح ورزی امشب در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: بر اساس سهمی که حوزه آی تی در جی دی پی کشور دارد هر ساعت قطعی اینترنت 1.5 میلیون دلار ضرر مالی می زند.

19 مهر 1401

نمایندگان تیک تاک، متا، توئیتر و یوتیوب در کنگره حاضر شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، در این جلسه استماع کریس کاکس، نیل موهان (مدیران ارشد محصول در متا و یوتیوب)، ونسا پاپاس مدیر ارشد عملیاتی تیک تاک و مدیرعامل بخش محصول مصرف کننده توئیتر شرکت کردند. هدف از این جلسه تمرکز روی تاثیر سرویس این شرکت ها بر...

27 شهریور 1401

شرایط بحرانی چهار متغیر کلیدی در اقتصاد ایران؛ خبری از نفت نیست

گزارش تازه مرکز آمار ایران درباره مقدار رشد مالی در بهار سال جاری، از شرایط بحرانی چند متغیر کلیدی در اقتصاد ایران خبر می دهد. با اینکه مرکز آمار در یک برآیند کلی، رشد مالی ایران در بهار سال جاری را مثبت اعلام نموده، اما نگاهی به جزییات ارایه شده از این...

26 شهریور 1401

از قیمت پارچه مبلی نخی یزد در بازار خبر دارید؟

همانطور که می دانید پارچه مبلی نخی در کشور ما تولید می شود و قیمت آن براساس مواد اولیه الیاف آن محاسبه می شود که خرید و فروش آن بصورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. اگر تمایل دارید مطالب بیشتری راجع به این محصول بدانید تا انتها با آراد برندینگ همراه باشید.

21 شهریور 1401
تعداد: (131)