موسیقی

13 سلبریتی هالیوودی که همواره عاشق افراد شبیه به هم می شوند

دانشمندان پی برده اند ما معمولاً نوع بخصوصی از آدم ها را برای رابطه عاشقانه ترجیح می دهیم. حتی بعد از تمام شدن یک رابطه هم بسیاری از ما دوباره افرادی را برای رابطه تازه خود انتخاب می کنیم که از جهاتی شبیه به شریک عاطفی قبلی مان هستند؛ و سلبریتی هایی که...

4 شهریور 1402

تدارک برنامه های ویژه سیزده بدر در 150 نقطه از مرکز

این برنامه ها شامل برنامه های فرهنگی، موسیقی اقوام، ویژه برنامه های شاد و پر نشاطی مانند ورزش برای تمامی اقشار، نورافشانی، آتش بازی و سنت های ممدوح نوروزی است.

12 فروردین 1402

کاخ عالی قاپو ، محل اقامت شاه عباس بزرگ

کاخ عالی قاپو یک مقر سلطنتی مشهور از اواخر قرن 16 است که هنگام انتقال مرکز به اصفهان به دستور شاه عباس اول ساخته شد. علی،عطف به امام علی،الگوی شاه عباس و قاپو به معنی دروازه است. عمارت عالی قاپو ،در یک طرف میدان نقش دنیا واقع شده است. ارتفاع آن 38 متر بوده...

30 دی 1401

اختلال میسوفونیا چیست و چگونه می توان با آن زندگی کرد؟

برخی از افراد از با شنیدن صداهای تکرار شونده مثل جویدن غذا، ضربه زدن به میز با اتوماتیک یا خراشیدن سطوح ناراحت می شوند و به شدت آزار می بینند. میسوفونیا یا سندروم حساسیت انتخابی صدا، اختلالی است که شنیدن صداهایی خاص برای فرد مبتلا به آن کاملا غیر قابل...

25 مرداد 1401

ترانه بلا چائو در سریال سرقت پول؛ نماد مقاومت در راه آزادی

در ایتالیا، وقتی مردم به ترانه بلا چائو گوش می دهند، جنبش مقاومت ایتالیا را به یاد می آورند، نبرد پارتیزان ها در برابر فاشیسم و در واقع هر اعتراضی علیه هر سیستم، رژیم و قدرتی که مردم را سرکوب می نماید. همه ساله مصادف با بیست و پنجم آوریل این ترانه به مناسبت...

22 مرداد 1401

پاریس در سال 2018 بیشترین رشد گردشگری در ده سال گذشته خود تجربه می کند

پاریس انتظار دارد که پیروز ترین رشد گردشگری را از سال 2008 تا 2018 به دست آورد.

7 اسفند 1400

اعلام آمادگی هنگامه اخوان برای آموزش به برگزیدگان آواز جشنواره موسیقی جوان

تهران (پانا) - هنگامه اخوان گفت جشنواره جوان محلی برای محک زدن بچه هاست و بواسطه برگزاری این جشنواره می توان استعدادهای خوبی را کشف کرد ولی باید حمایتهای لازم از آنها انجام شود.

5 بهمن 1400

قیمت خرید41 مدل کنسول بازی حرفه ای ] PS4 ، Xbox [ در بازار تهران

نکاتی که در هنگام خرید کنسول بازی باید به آن توجه نمود:

6 آذر 1400

عضویت 88.5 درصدی کاربران ایرانی در واتس آپ

تهران (پانا) - حضور ایرانی ها در شبکه های اجتماعی طبق آمار رسمی افزایش یافته که عضویت در واتس آپ به 88.5 درصد رشد رسیده است.

29 شهریور 1400

شهروندان انتاریو از 22 سپتامبر باید برای ورود به مکان های غیرضروری گواهی واکسن کرونا ارائه دهند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی تی وی نیوز، همه افراد بالای 12 سال در انتاریو برای دسترسی به خدمات غیرضروری باید گواهی واکسن کرونا ارائه دهند. خدمات و مکان های غیرضروری به توضیح زیر است:

13 شهریور 1400

کاخ هافبورگ؛ قصری سلطنتی و مهم در شهر وین

کاخ هافبورگ (Hofburg)، قصری سلطنتی در شهر وین است و به مدت چندین قرن و تا اواخر جنگ جهانی اول، مرکز اصلی حاکمیت خاندان هابسبورگ (Habsburgs) به حساب می آمد. بنابراین بخش بزرگی از تاریخ کشور اتریش در کاخ هافبورگ و به خصوص به دست ملکه ماریا نوشته شده است و امروزه از...

21 خرداد 1400

موسیقی یا موزیک چیست؟

خبرنگاران | سرویس فرهنگ و هنر - موسیقی یا موزیک چیست؟ نظر بزرگان و فیلسوفان در خصوص موسیقی چیست؟ موسیقی را چگونه تقسیم بندی می نمایند؟ و… اگر این سوالات به ذهن شما هم خطور نموده است برای جواب آن ها با ما همراه باشید.

27 اردیبهشت 1400

داود رشیدی نیامد رسم زمونه را خواندم

مگر می شود نام رسول نجفیان را به زبان بیاوریم و ناخودآگاه ترانه معروف رسم زمونه را با هم زمزمه نکنیم، زیرا این ترانه هم در میان مردم بسیار شهرت دارد و هم این که به دل ها می نشیند.

8 فروردین 1400

از سرگیری کنسرت های موسیقی در روزهای آینده

بازار کنسرت های موسیقی دوباره از سر گرفته می گردد. نکته جالب و مهم در این باره آن است که این کنسرت ها قرار است با ظرفیت 50 درصدی سالن ها، رعایت پروتکل های بهداشتی موردنظر ستاد ملی مبارزه با کرونا و البته مهم تر از همه چیز بدون افزایش قیمت نسبت به کنسرت های...

30 بهمن 1399

رادیو ایران از پوشش خبری جشنواره موسیقی فجر انصراف داد

یزدان دوست ادامه داد: این بی احترامی فقط به رادیو ایران ختم نشد.بلکه رادیو فرهنگ و رادیو جوان نیز این رویداد را پوشش نمی دهند.

15 آبان 1399

فیلم سینمایی بهت؛ بهت آور و تاریخ مصرف گذشته!

فیلم سینمایی بهت به کارگردانی و نویسندگی عباس رافعی از سری فیلم هایی است که در طرح اکران آنلاین فیلم های سینمایی وارد شبکه نمایش خانگی شده اند.

26 مرداد 1399

ریحانا با 566 میلیون دلار پولدارترین موسیقیدان زن جهان شد

خواننده و موسیقیدان اهل باربادوس در 32 سالگی بالاتر از ستاره هایی چون ادل، اد شیران و میک جگر در فهرست پولدارهای ساندی تایمز در رده سوم ایستاد.

22 تیر 1399

گوشی Huawei Y8s رونمایی شد؛ چهار دوربین در میان رده مدرن و چشم نواز

گوشی هوشمند Huawei Y8s با دو دوربین جلو و دوربین دوگانه پشت رونمایی شد.

16 تیر 1399

نمایشگاه آثار هنرمند بهشهری در تالار فخرالدین اسعد گرگان برگزار شد

زینب علی نیا گرجی، هنرمند بهشهری در مصاحبه با خبرنگاران، درباره نمایشگاه خود گفت: در این نمایشگاه تابلو هایی با تکنیک های ترکیبی استفاده کرده ام که شامل ترکیبی از چهار تکنیک کلاژ، اکرولیک، رنگ روغن و چاپ دستی است.

9 تیر 1399

سفر به پراگ جمهوری چک در سه روز

سفر به پراگ جمهوری چک در سه روزسفر به پراگ : پراگ (به چکی: Praha) پایتخت و عظیم ترین شهر کشور جمهوری چک است، همچنین 14امین شهر عظیم اتحادیه اروپا نیز به شمار می آید. این شهر در شمال غربی کشور چک بر روی رودخانه ولتاوا بنا شده است.

31 خرداد 1399
تعداد: (22)