بلیت یکسره پرواز تهران، مشهد امروز یک میلیون تومان است!

به گزارش علیرضا و محسن، در حالی که طی دو روز گذشته رئیس و سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به تهدید ایرلاین ها در صورت افزایش نرخ بلیت پروازهای داخلی نموده بودند، بلیت تهران -مشهد همچنان نجومی به فروش می رسد.

بلیت یکسره پرواز تهران، مشهد امروز یک میلیون تومان است!

مهر: کاپیتان تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری آدینه 11 تیر ماه اعلام کرد: افزایش قیمت بلیت هواپیما در روزهای اخیر، غیرقانونی و بدون هماهنگی با سازمان هواپیمایی بوده است.

رئیس سازمان هواپیمایی: ایرلاین های گرانفروش را به تعزیرات معرفی می کنیم

معاون وزیر راه تاکید نمود: اگر شرکت های هواپیمایی به تذکرات توجه ننمایند به سازمان تعزیرات معرفی خواهند شد.

دهقانی زنگنه 9 تیر ماه هم به خبرگزاری خانه ملت گفته بود: اخیراً نرخ بلیت بعضی از شرکت های هواپیمایی افزایش پیدا نموده است که هم وزیر راه و شهرسازی و هم بنده از جانب سازمان هواپیمایی تذکر جدی به این شرکت ها دادیم که بعضی از شرکت ها هم قیمت ها را به حالت اولیه برگرداندند. اما هنوز دو شرکت هواپیمایی که یکی از آنها هم دولتی است هنوز نرخ بلیت های خود را کاهش نداده اند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی: پرواز ایرلاین های گرانفروش لغو می گردد

در پی این هشدار رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، دیروز (شنبه 12 تیر ماه) محمد حسن ذیبخش سخنگوی این سازمان هم در برنامه زنده تلویزیونی در شبکه خبر بار دیگر دست به تهدید شرکت های هواپیمایی زد و اعلام کرد: پس از مصوبه آبان ماه 1399 شورای عالی هواپیمایی کشوری مبنی بر افزایش 10 درصدی قیمت بلیت، تا کنون هیچ افزایش قیمت دیگری از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت های هواپیمایی ابلاغ نشده است و شرکت ها باید بر اساس همان مصوبه سال گذشته اقدام به فروش بلیت نمایند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: اما متأسفانه بعضی از این شرکت ها بدون هماهنگی و دریافت ابلاغیه تازه اقدام به افزایش تا 30 درصدی نرخ بلیت های هواپیما کردند و با قیمت های تازه و خارج از نرخنامه بلیت های خود را فروختند.

ذیبخش ادامه داد: مسلماً این اقدام سریعاً مورد برخورد سازمان هواپیمایی کشوری نهاده شد و این اقدام از نظر سازمان های هواپیمایی کشوری و تعزیرات حکومتی به اسم جرم شناخته می گردد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: در صورتی که این نوع تخلف از سوی شرکت های هواپیمایی تکرار گردد، سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به لغو پرواز شرکت های مذکور اقدام خواهد نمود.

سازمان تعزیرات حکومتی هم در روزهای اخیر از ورود این سازمان به پرونده گرانفروشی بلیت هواپیما خبر داده است.

بی توجهی ایرلاین ها به تهدیدهای سازمان هواپیمایی و بلیت های میلیونی

بر اساس این گزارش، این تهدیدهای سازمان هواپیمایی کشوری در حالی است قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد در روز جاری (یکشنبه 13 تیر ماه) به علت اختصاص داشتن امروز به روز زیارتی خاصه علی بن موسی الرضا (ع) و افزایش تقاضای سفر به مشهد مقدس، همچنان در نرخ های نجومی بالای یک میلیون تومان به فروش می رسد و هیچیک از تهدیدهای سازمان هواپیمایی حتی تهدید به لغو پروازهای ایرلاین ها، کارگر نیفتاده است.

منبع: توریسم آنلاین

به "بلیت یکسره پرواز تهران، مشهد امروز یک میلیون تومان است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت یکسره پرواز تهران، مشهد امروز یک میلیون تومان است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید