طراحی گرافیکی و چاپ

عکس ، کیا سراتو 2023 در راه ایران؟

گجت نیوز نوشت: شرکت کوشا خودرو قرار است به عنوان نماینده رسمی کیاموتورز در ایران، کیا سراتو 2023 را وارد بازار کند. مشخصات و تصاویر این سدان مجذوب کننده را ببینید.

13 آذر 1401

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ اچ پی (hp) و عوامل موثر در آن

می دانید که بهترین لپ تاپ های اچ پی چه مشخصات و ویژگی هایی را دارند؟ شما هم در پی راهنمای خرید بهترین لپ تاپ hp با باتری اورجینال و اصل هستید؟

18 آبان 1401

رنو کویید ایرانی به عنوان خودرو جایگزین پراید معرفی گردید

رنو کویید ایرانی در نمایشگاه تحول صنعت خودرو رونمایی شد. ایران خودرو فعلاً نام K112 را برای این محصول انتخاب نموده است. این خودرو قرار است جایگاهی را در بازار خودرو ایران بدست آورد که پیشتر در اختیار پراید بود.

5 شهریور 1401

ترانه بلا چائو در سریال سرقت پول؛ نماد مقاومت در راه آزادی

در ایتالیا، وقتی مردم به ترانه بلا چائو گوش می دهند، جنبش مقاومت ایتالیا را به یاد می آورند، نبرد پارتیزان ها در برابر فاشیسم و در واقع هر اعتراضی علیه هر سیستم، رژیم و قدرتی که مردم را سرکوب می نماید. همه ساله مصادف با بیست و پنجم آوریل این ترانه به مناسبت...

22 مرداد 1401

چگونه فید اینستاگرام را به ترتیب زمان ارسال پست ها مرتب کنیم؟

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که اینستاگرام پست افرادی را که دنبال می کنید، به شما نشان ندهد. این اتفاق به این دلیل است که پست های اینستاگرام به ترتیب زمانی مرتب نشده اند. این شبکه اجتماعی محبوب، در آخرین آپدیت خود این مشکل را با ارائه گزینه ای برای...

13 تیر 1401

چند نمایش در 40 دوره جشنواره تئاتر فجر اجرا شد؟

نمایشگاه عکس، پوستر و اسناد 40 دوره جشنواره تئاتر فجر روز جمعه 15 بهمن با حضور مدیرکل هنر های نمایشی و دبیر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر آغاز به کار کرد.

4 تیر 1401

دستاورد محققان مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران روی جلد مجله JPC

دستاورد محققان مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران بر روی جلد مجله معتبر JPC یکی از باسابقه ترین مجله های انجمن شیمی آمریکا (ACS) نقش بست.

21 خرداد 1401

شرایط پذیرش تحصیلی در آلمان

راهنمای پذیرش تحصیلی در آلمانآلمان جز کشورهایی است که در دنیا از لحاظ محبوب و مقبول برای مهاجرانی که قصد تحصیل، کار، سرمایه گزاری و یا زندگی را دارند، است. اگرچه به دلیل برخی مسائل سیاسی در سال های اخیر کمی سختر مهاجر می پذیرد اما اگر شما خواهان مهاجرت...

12 اسفند 1400

الناز شاکردوست پلنگ صحرا شد

خبرنگاران: الناز شاکردوست فیلم جدیدی را همراه دوستش منتشر کرد که چهره اش تغییر چشمگیری داشته است.

11 بهمن 1400

ملیت داوران در مسابقات بین المللی آشکار می گردد؟

یک ایرانی، طرحی را برای حمایت از داوران بین المللی در تمامی مسابقات رسمی به فدراسیون جهانی فوتبال و کمیته بین المللی المپیک ارائه نموده که در صورت موافقت با آن، پرچم کشور داوران هم روی لباس آن ها در هنگام برگزاری مسابقات، درج می گردد.

13 آبان 1400

ایزو کربوکسازید (ISOCARBOXAZID)

موارد مصرف: افسردگی و در بچه ها بیش فعال بی توجه (ADHD) و بیماری وسواس و اختلالات پانیک، دردهای مزمن و میگرن

19 مهر 1400

دوره آموزش مقررات اتاق بازرگانی بین المللی برای استفاده از اصطلاحات بازرگانی 19 و 20 مهر برگزار می شود

کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین الملل(ICC) در نظر دارد آموزش آنلاین اینکوترمز 2020، مقررات اتاق بازرگانی بین المللی برای استفاده از اصطلاحات بازرگانی بین المللی و داخلی را دوشنبه و سه شنبه 19 و 20 مهر برگزار کند.

7 مهر 1400

آموزش عالی باید دولت ها را قانع کند ، موضوعات علمی میتواند کشور را وارد تعاملات جهانی کند

خبرنگاران-توسلی آموزش عالی فعال و پویا را منشا تصمیمات مهم کشوری دانست و گفت: دانشگاهیان معمولا به دولت اعتراض می کنند که چرا ما را در تصمیمات دخیل نمی دانید؛ اما به نظر من، خودشان دخالت نمی کنند. آموزش عالی باید زحمت بکشد و 20 طرح به دولت ارائه دهد تا بالاخره...

15 شهریور 1400

موزه مطبوعات آذربایجان در تبریز افتتاح شد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، موزه مطبوعات آذربایجان در تبریز افتتاح شد.

2 شهریور 1400

رونمایی از سه کتاب پژوهشی در جشنواره تئاتر دانشگاهی

سه کتاب پژوهشی در حوزه تئاتر با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و جمعی از نویسندگان و دانشجویان رونمایی شد.

24 تیر 1400

موزه هفت تپه به عنوان موزه برتر سال ایران معرفی گردید

موزه هفت تپه در سیزدهمین آیین موزه برتر ایران، برای سومین سال پیاپی برگزیده و در چهار شاخص به عنوان موزه برتر سال ایران معرفی گردید.

8 تیر 1400

دژپسند: دولت حتی یک ریال از بانک مرکزی استقراض نکرد

تهران (پانا) -وزیر اقتصاد در واکنش به خبر چاپ پول از سوی بانک مرکزی تاکید نمود که دولت حتی یک ریال هم از این بانک استقراض نکرده است.

4 اردیبهشت 1400

از لکنت و همسر نویسنده تا بردن جایزه ها

مگی اوفارل نویسنده برنده جایزه های معتبر ادبی در گفت وگویی از خلق نخستین کتاب کودک خود، غلبه بر لکنت زبان و زندگی با یک نویسنده سخن گفت.

4 بهمن 1399

خبرنگاران انگشت اتهام فعالان زیست محیطی به سوی مطبوعات انگلیسی

تهران- خبرنگاران- فعالان زیست محیطی گروه شورش علیه انقراض شامگاه آدینه (چهاردهم شهریور) در اعتراض به پوشش مغرضانه اخبار مربوط به تغییرات اقلیم، راستا خودروی حامل بعضی از مهمترین مطبوعات انگلیس را به سمت محل های توزیع مسدود کردند.

27 مهر 1399

انتشارات هری پاتر امتیاز کتاب دالایی لاما را گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکسلر، انتشارات بلومسبری صاحب امتیاز کتاب های هری پاتر توانسته رقبای انگلیسی خود را کنار زده و امتیاز چاپ کتاب جدید دالایی لاما رهبر بوداییان تبت را کسب کند.

6 مهر 1399
تعداد: (27)