بهداشت دهان و دندان

آدمخوارهای قرن بـیست و یکم

همه بی صبرانه می خواهند بدانند داماد شجاع، چگونه توانسته دندان یک نهنگ را از دهانش خارج کند. داشتن این نشان شجاعت از عهده هر کسی ساخته نیست، این نشان دست هر کسی که باشد می تواند با دختر مورد علاقه اش در فیجی ازدواج می نماید.

31 اردیبهشت 1402

شرایط پذیرش تحصیلی در آلمان

راهنمای پذیرش تحصیلی در آلمانآلمان جز کشورهایی است که در دنیا از لحاظ محبوب و مقبول برای مهاجرانی که قصد تحصیل، کار، سرمایه گزاری و یا زندگی را دارند، است. اگرچه به دلیل برخی مسائل سیاسی در سال های اخیر کمی سختر مهاجر می پذیرد اما اگر شما خواهان مهاجرت...

12 اسفند 1400

لیموی وحشی Padophyllum

داروهای هومیوپاتی/ داروهای پرمصرف ویژگیهای ساختاری: متناسب برای افرادی که از مسائل گوارشی رنج می برند و با خلق و خویی صفراوی هستند. یا مناسب برای بچه هایی که هنگام دندان درآوردن در آب و هوای گرم دچار اسهال می شوند.

29 مهر 1400

ماست چگونه هضم می گردد

معروف است که ماست بسیاری از مسائل مربوط به سیستم گوارش را درمان می سازد. بنابراین، ماست چه نقشی در سلامت دستگاه گوارش ایفاء می نماید؟ و چگونه هضم می گردد؟ به خواندن ادامه دهید تا در خصوص ماست، هضم و جذب

25 مهر 1400

این عادت های غلط دندان های شما را زرد می نماید

به مرور زمان و با افزایش سن، دندان ها درخشندگی و زیبایی خود را از دست می دهند و در این میان عواملی مانند سیگار کشیدن و مصرف غذاهای رنگی این مشکل را تشدید می نماید.

8 شهریور 1400

خواص انیسون چیست؟ (آشنایی با خواص و مضرات گیاه انیسون)

گیاه انیسون از قدیمی ترین گیاهان دارویی است. امروزه از دانه های این گیاه اسانس، روغن، ترکیبات قندی و صمغ تهیه می شود و در صنایع دارویی کاربرد دارد. خواص انیسون شامل افزایش شیر مادران، کمک به هضم غذا، ضد نفخ، ضد انگل، کمک به لاغری، رفع بوی بد...

29 بهمن 1399

سفر به پراگ جمهوری چک در سه روز

سفر به پراگ جمهوری چک در سه روزسفر به پراگ : پراگ (به چکی: Praha) پایتخت و عظیم ترین شهر کشور جمهوری چک است، همچنین 14امین شهر عظیم اتحادیه اروپا نیز به شمار می آید. این شهر در شمال غربی کشور چک بر روی رودخانه ولتاوا بنا شده است.

31 خرداد 1399

آشنایی با محله های رنگارنگ دنیا

آشنایی با محله های رنگارنگ دنیادر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره آشنایی با محله های رنگارنگ دنیا ، سخن خواهیم گفت.

30 خرداد 1399