موبایل، تبلت و گجت ها

ساعت کار موزه های بنیاد مستضعفان اعلام شد

ساعات کاری و روزهای تعطیل گروه موزه های دفینه، زیر نظر بنیاد مستضعفان در نوروز 1403 اعلام شد.

3 فروردین 1403

اپل ظاهراً روی توسعه آیپد تاشو کار می نماید

جهت بهره مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

6 مرداد 1402

اپل هدست ویژن پرو را با قیمت 3500 دلار معرفی کرد؛ ورود اپل به بازار واقعیت ترکیبی

بعد از سال ها انتظار، اپل بالاخره از هدست واقعیت ترکیبی خود به نام ویژن پرو رونمایی کرد. این هدست که طراحی بسیار جذابی دارد، از باتری اکسترنال بهره می برد و به وسیله چشم ها، دست ها و صدا می توانید آن را کنترل کنید.

19 خرداد 1402

موبایل گران خواهد شد!

دیجیاتو نوشت: آمارها نشان می دهند که علاقه به میان رده ها و پایین رده ها کاهش پیدا نموده است و همین مسئله شرکت ها را ترغیب به افزایش قیمت محصولات خود می نماید.

1 فروردین 1402

آتش سوزی یک مغازه با ده ها سیلندرگاز در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در یک مغازه پر از سیلندرهای گاز اطلاع داد.

21 اسفند 1401

طرح آیفون نو لو رفت، رونمایی از یک تغییر بزرگ ، عکس

دیجیاتو نوشت: اپل در ادامه امسال میلادی اقدام به معرفی سری نو آیفون ها خواهد نمود و در هفته های اخیر طرح های غیر رسمی متعددی از آن ها منتشر شده است. در نوترین رندر از طراحی آیفون 15 که براساس یک مدل CAD ارائه شده از سوی سازنده معتبر کیس های آیفون و کوشش یک...

28 بهمن 1401

عکس ، این شاسی بلند کیا با قیمتی که دارد رقبای چینی بازار ایران را به گوشه رینگ می اندازد؟

گجت نیوز نوشت: کراس اور کیا سلتوس مدل 2023 یکی از مجذوب کننده ترین ماشین های تازه برای بازار ایران است که می تواند چینی ها را به گوشه رینگ بفرستد. در ادامه با ابعاد و زوایا Kia Seltos 2023 همراه می شویم.

13 دی 1401

عکس ، کیا سراتو 2023 در راه ایران؟

گجت نیوز نوشت: شرکت کوشا خودرو قرار است به عنوان نماینده رسمی کیاموتورز در ایران، کیا سراتو 2023 را وارد بازار کند. مشخصات و تصاویر این سدان مجذوب کننده را ببینید.

13 آذر 1401

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ اچ پی (hp) و عوامل موثر در آن

می دانید که بهترین لپ تاپ های اچ پی چه مشخصات و ویژگی هایی را دارند؟ شما هم در پی راهنمای خرید بهترین لپ تاپ hp با باتری اورجینال و اصل هستید؟

18 آبان 1401

نحوه آپدیت گوشی سامسونگ و جلوگیری از آپدیت اتوماتیک

یکی از برندهای مطرح جهان در فراوری گوشی های اندروید، سامسونگ است. سامسونگ هر ساله گوشی های هوشمند جدیدی به بازار عرضه می نماید که یکی از مشخصه های اصلی آن ها، سیستم عامل است. این شرکت حداقل تا 3 سال از هر سیستم عامل پشتیبانی نموده و آن را طی دوره های مختلف...

3 آبان 1401

آنر 80 پرو پلاس با دوربین 200 مگاپیکسلی راهی بازار می گردد

آنر چند ماه قبل از گوشی های سری آنر 70 رونمایی کرد و حالا شایعات مربوط به سری آنر 80 به گوش می رسند. یکی از افشاگران مشهور چینی اعلام نموده که گوشی آنر 80 پرو پلاس با نمایشگر 1.5K AMOLED راهی بازار می گردد که ظاهرا از لبه های خمیده بهره می برد.

22 مهر 1401

نوار شرایط آیفون 14 پرو دارای نشانگر کلاسیک باتری خواهد بود

این طور که به نظر می رسد اپل میخواهد نشانگر کلاسیک باتری سیستم عامل iOS را، به لطف حفره کپسولی شکل و فضای خالی که ایجاد نموده، به نوار شرایط آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس اضافه کند.

13 شهریور 1401

مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های بازار کدامند؟

تهران (پانا) - در این خبر به آنالیز قیمت روز لپ تاپ موجود در سطح بازار بر اساس آمار فروش در سایت های اینترنتی پرداخته شده است.

10 شهریور 1401

آیا بازی ها و تمرینات مغزی واقعا اثربخش هستند؟

با آمدن انواع بازی های تمرین مغز و فکر در اپلیکیشن های گوشی های هوشمند، زمان آن رسیده است که این سوال را مطرح کنیم - آیا بازی های تمرینات مغزی واقعا باعث تقویت مغز و رفتارهای شناختی می شوند؟

20 مرداد 1401

گران قیمت ترین و لوکس ترین کابین های هواپیما در دنیا

یکی از مزیت های پول دار بودن، سفر کردن با هواپیماهای لوکس و درجه یک است. سفر کردن با هواپیما خسته کننده و کسالت آور است، به خصوص اگر سفری بین المللی داشته باشید. ولی تختی شاهانه، حمام اختصاصی یا مهمانداری شخصی می تواند سفر شما را مرفه کند. با خبرنگاران...

20 تیر 1401

شیائومی و لایکا در حال همکاری برای دوربین یک گوشی پرچم دار هستند

بالاخره بعد از انتشار شایعات مختلف، شیائومی و لایکا همکاری با یکدیگر را رسما تایید کردند. ساعاتی قبل اعلام شد که این دو شرکت همکاری استراتژیکی را شروع نموده اند و قرار است اولین پرچم دار مبتنی بر دوربین لایکا در ژوئیه 2022 (حدود 2 ماه دیگر) راهی بازار گردد....

14 تیر 1401

دو گوشی دیگر از سری گلکسی A آپدیت اندروید 12 را دریافت کردند

سامسونگ در ادامه فرایند انتشار آپدیت برای گوشی های خود، این بار گلکسی A71 و گلکسی A32 5G را به اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری One UI 4.1 آپدیت کرد.

13 تیر 1401

انتشار مشخصات کلیدی گوشی اوپو K10 Pro 5G

وبسایت بنچمارک Geekbench مشخصات کلیدی گوشی OPPO K10 Pro 5G را ارائه نموده است. این گوشی دارای تراشه Dimensity 8000 و 12 گیگابایت رم خواهد بود.

23 خرداد 1401

اینتل برای خودرو های آینده تراشه می سازد!

اینتل شرکت سازنده تراشه های کامپیوتری، در کوشش است تا به بازار تراشه های خودرو نیز ورود کند. این شرکت روز پنجشنبه خاطرنشان کرد که به خودروسازان در بروزرسانی پردازنده های وسایل نقلیه یاری خواهد نمود.

14 خرداد 1401

دانلود برنامه رسمی موتور جستجوگر گوگل اندروید Google App 13.5.13

برای استفاده از برترین موتور جست وجو در فضای مجازی نسخه تازه Google App را از این خبر دانلود کنید.

25 اردیبهشت 1401
تعداد: (66)