علم و تکنولوژی

سریع ترین دوربین دنیا با قدرت 156٬000٬000٬000٬000 عکس در ثانیه

سریع ترین دوربین دنیا به لطف دانشمندان پنجره جدیدی را به روی پدیده های بسیار سریعی که تا کنون دیدنشان غیرممکن بود باز کرد. این دوربین با سرعت 156 هزار میلیارد فریم در ثانیه (fps) می تواند به دانشمندان در ایجاد حافظه مغناطیسی فوق سریع و بعلاوه تجهیزات پزشکی...

28 فروردین 1403

ساعت کار موزه های بنیاد مستضعفان اعلام شد

ساعات کاری و روزهای تعطیل گروه موزه های دفینه، زیر نظر بنیاد مستضعفان در نوروز 1403 اعلام شد.

3 فروردین 1403

عضو سابق راک استار از علت عرضه دیرهنگام جی تی ای 6 برای کامپیوتر می گوید

گیمرهای رایانه های شخصی احتمالا بعد از اینکه فهمیدند مانند همه بازی های قبلی راک استار (Rockstar)، جی تی ای 6 نیز کمی دیرتر از کنسول ها برای این پلتفرم عرضه می گردد، دلسرد شده اند. با این حال به گفته یکی از توسعه دهندگان سابق راک استار، تصمیم برای عرضه بازی...

28 آذر 1402

خرید و فروش آیدی های توییتر با قیمت ها نجومی!

زومیت نوشت: نام های کاربری خاص و بلااستفاده در ایکس از مدتی قبل غیرفعال شدند و اکنون ماسک تصمیم دارد آن ها را با قیمت های قابل توجهی بفروشد.

13 آبان 1402

13 سلبریتی هالیوودی که همواره عاشق افراد شبیه به هم می شوند

دانشمندان پی برده اند ما معمولاً نوع بخصوصی از آدم ها را برای رابطه عاشقانه ترجیح می دهیم. حتی بعد از تمام شدن یک رابطه هم بسیاری از ما دوباره افرادی را برای رابطه تازه خود انتخاب می کنیم که از جهاتی شبیه به شریک عاطفی قبلی مان هستند؛ و سلبریتی هایی که...

4 شهریور 1402

اپل ظاهراً روی توسعه آیپد تاشو کار می نماید

جهت بهره مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

6 مرداد 1402

هشدار جدی به مصرف کنندگان نوشابه های رژیمی

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش نهایی خود در مورد شیرین کننده آسپارتام، این ماده را به عنوان یکی از دلیل های احتمالی سرطان در نظر گرفت و این در حالیست که یک گروه تخصصی دیگر مصرف این ماده جایگزین قند را در مقادیر محدود هنوز ایمن می داند.

24 تیر 1402

اپل هدست ویژن پرو را با قیمت 3500 دلار معرفی کرد؛ ورود اپل به بازار واقعیت ترکیبی

بعد از سال ها انتظار، اپل بالاخره از هدست واقعیت ترکیبی خود به نام ویژن پرو رونمایی کرد. این هدست که طراحی بسیار جذابی دارد، از باتری اکسترنال بهره می برد و به وسیله چشم ها، دست ها و صدا می توانید آن را کنترل کنید.

19 خرداد 1402

بانوی دانشمند ایرانی ناسا برنده جایزه انجمن نجوم آمریکا شد

انجمن نجوم آمریکا جایزه جوزف وبر (Joseph Weber Award) را به شعله نیکزاد بانوی دانشمند ایرانی شاغل در ناسا اعطا کرد.

23 فروردین 1402

رونمایی از اولین خودروی مالزی با قدرت 480 اسب بخار!

هرچند هایپرون فاسلین اصالتی مالزیایی دارد، اما استودیوی اروپایی One One Lab آن را طراحی نموده است.

17 فروردین 1402

وزیر ارتباطات: سال گذشته (1401) قطعی اینترنت برنامه ریزی شده نداشتیم

عیسی زارع پور گفت: داشبورد ها و مانیتور هایی در اتاق بنده است که در لحظه شرایط ارتباطات را مشاهده می کنم و اگر در حد یک صدم لینک هایی در کشور قطع باشد، در لحظه اطلاع رسانی انجام می گردد.

7 فروردین 1402

موبایل گران خواهد شد!

دیجیاتو نوشت: آمارها نشان می دهند که علاقه به میان رده ها و پایین رده ها کاهش پیدا نموده است و همین مسئله شرکت ها را ترغیب به افزایش قیمت محصولات خود می نماید.

1 فروردین 1402

آتش سوزی یک مغازه با ده ها سیلندرگاز در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در یک مغازه پر از سیلندرهای گاز اطلاع داد.

21 اسفند 1401

طرح آیفون نو لو رفت، رونمایی از یک تغییر بزرگ ، عکس

دیجیاتو نوشت: اپل در ادامه امسال میلادی اقدام به معرفی سری نو آیفون ها خواهد نمود و در هفته های اخیر طرح های غیر رسمی متعددی از آن ها منتشر شده است. در نوترین رندر از طراحی آیفون 15 که براساس یک مدل CAD ارائه شده از سوی سازنده معتبر کیس های آیفون و کوشش یک...

28 بهمن 1401

بال های عجیب هواپیمای تازه بوئینگ هوانوردی را متحول می نماید ، عکس

همشهری آنلاین نوشت: هواپیماهای نو بوئینگ با بال های مهار شده و اتصال یافته به بدنه هواپیما، 30 درصد سوخت کمتر مصرف نموده و در ارتفاع بالاتری پرواز می نمایند.

15 بهمن 1401

بنایی 85 ساله از نابودی رهایی یافت

انتها پس از یک سال کش و قوس بر سر تخریب یا ایمن سازی ساختمان کفش ملی میدان قیام، شهرداری تهران اعلام نموده که تصمیم گرفته این بنا و نماد 85 ساله را نجات دهد. این خبر در بخش تخریب ساختمان کفش ملی میدان قیام جای دارد.

3 بهمن 1401

عکس ، این شاسی بلند کیا با قیمتی که دارد رقبای چینی بازار ایران را به گوشه رینگ می اندازد؟

گجت نیوز نوشت: کراس اور کیا سلتوس مدل 2023 یکی از مجذوب کننده ترین ماشین های تازه برای بازار ایران است که می تواند چینی ها را به گوشه رینگ بفرستد. در ادامه با ابعاد و زوایا Kia Seltos 2023 همراه می شویم.

13 دی 1401

محققان به شواهد جدیدی مبنی بر وجود اقیانوس و حیات در گذشته مریخ دست پیدا کردند

محققان در دانشگاه ایالتی پن آمریکا مدرک جدیدی را مبنی بر وجود یک اقیانوس باستانی در شمال مریخ پیدا نموده اند. این مدرک که در نقشه برداری های توپوگرافی سیاره سرخ به دست آمده، نشان می دهد که این سیاره احتمالا در یک مقطع زمانی با افزایش سطح آب دریاها روبرو...

5 دی 1401

شرکت لیفت آینده دنیا خودرو را تغییر می دهد ، سرمایه گذاری 72 میلیون دلاری در تکنولوژی واقعیت افزوده

شرکت لیفت تصمیم دارد به زودی از تکنولوژی واقعیت افزوده در سیستم های ناوبری خودروهای خود استفاده کند. این تکنولوژی دیدی سه بعدی به راننده خواهد داد.

28 آذر 1401

عکس ، کیا سراتو 2023 در راه ایران؟

گجت نیوز نوشت: شرکت کوشا خودرو قرار است به عنوان نماینده رسمی کیاموتورز در ایران، کیا سراتو 2023 را وارد بازار کند. مشخصات و تصاویر این سدان مجذوب کننده را ببینید.

13 آذر 1401
تعداد: (184)