کتاب

پیرترین مرغ جهان همچنان می تازد

مرغ ها معمولا عمر زیادی ندارند و کارشان خیلی زود به میز شام و ناهار کشیده می گردد اما یکی از آنها، زندگی متفاوتی داشته و به مرغ رکوردشکن معروف شده.

19 شهریور 1402

اپل ظاهراً روی توسعه آیپد تاشو کار می نماید

جهت بهره مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

6 مرداد 1402

کالری ماکارونی چقدر است ؟ ، در حالت های مختلف

ماکارونی را می توانید با مواد مختلف ترکیب کنید و با آن برحسب استفاده از انواع ماکارونی شکلی یا ساده، غذاهای مختلف بپزید و لذت ببرید. در ادامه این مطلب از کتاب کاله و در ادامه مطلب خواص ماکارونی می خواهیم کالری ماکارونی را در حالت های مختلف آنالیز کنیم....

26 فروردین 1402

مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های بازار کدامند؟

تهران (پانا) - در این خبر به آنالیز قیمت روز لپ تاپ موجود در سطح بازار بر اساس آمار فروش در سایت های اینترنتی پرداخته شده است.

10 شهریور 1401

10 روش جستجوی عجیب در گوگل

اگر به جای وب سایت هایی که شامل یک عبارت خاص هستند در پی وب سایت های خاص در یک موضوع خاص هستید، از نماد ~ در جستجوی خود بهره ببرید.

31 مرداد 1401

آیا مطالعه در نور ضعیف، به چشم ها آسیب می رساند؟

زمانی که در دوران کودکی به سر می بردید، احتمالاً بسیاری از شب ها دوست نداشتید زود بخوابید. گاهی اوقات این اتفاق برای فرزند شما نیز پیش می آید. بچه ها نمی خواهند بخوابند و والدین اصرار دارند که فرزندشان در تاریکی در رختخوابش دراز بکشد تا خوابش ببرد. بسیاری...

16 مرداد 1401

سیاه چاله ها و اژدهایان (قسمت دوازدهم): لیچ ها

چند روزی می گردد که شما و همراهان تان در مخفی گاه جادوگری پلید اسیر شده اید و نوچه های هیولامانند او را می کشید و در برابر تله های مرگبارش جاخالی می دهید. بالاخره پیروز می شوید خود را به اندرونی او برسانید. در آنجا جادوگر پلید و نامیرا را، با ظاهر ترسناکش،...

26 تیر 1401

چند نمایش در 40 دوره جشنواره تئاتر فجر اجرا شد؟

نمایشگاه عکس، پوستر و اسناد 40 دوره جشنواره تئاتر فجر روز جمعه 15 بهمن با حضور مدیرکل هنر های نمایشی و دبیر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر آغاز به کار کرد.

4 تیر 1401

شماره 161 نشریه اطلاعات حکمت و معرفت منتشر شد، زندگی خوب در میان سالی و سالمندی

به گزارش خبرنگاران، شماره 161 نشریه اطلاعات حکمت و معرفت با عنوان زندگی خوب در میان سالی و سالمندی به دبیر نغمه پروان منتشر شد. در بخش کتاب این نشریه ده اثر با موضوع دیزاین و فشن از نشر مشکی معرفی و نقد و بررسی شده است. همچنین با منظر محمدی مترجم کتاب های...

24 اردیبهشت 1401

دانش آموزان و تعطیلات نوروزی

یک معلم و کارشناس آموزش و پرورش به بیان راهکارهایی برای گذران ایام نوروز دانش آموزان با تاکید بر حفظ جنبه تفریح سازی و مهارت آموزی پرداخت.

19 اردیبهشت 1401

هایدماری کخ، ایران شناس نامدار آلمانی درگذشت

هایدماری کخ، ایرانشناس برجسته آلمانی متخصص تاریخ ایلام و ایران پیشاآریایی و نویسنده کتاب از زبان داریوش در 78 سالگی درگذشت.

5 اردیبهشت 1401

خانه موزه کیتس، شلی کجاست؟

خانه موزه کیتس-شلی، در میدان پیاتزا دی اسپاگنا، شهر رم واقع شده است. این خانه با یادبود هایی ارزشمند، هر ساله میزبان گردشگرانی می شود که به ادبیات انگلیسی به خصوص آثار جان کیتس و پرسی بیش شلی علاقه ای فراوان دارند.

2 اردیبهشت 1401

کتاب تازه پرویز دوائی در بازار

ملکه آلبا (نامه هایی از پراگ) نوشته پرویز دوائی به تازگی راهی بازار کتاب شده است.

4 اسفند 1400

نهمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی برگزار می شود

نهمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی از تاریخ 23 تا 30 آذر 1400 همزمان با هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

15 بهمن 1400

الناز شاکردوست پلنگ صحرا شد

خبرنگاران: الناز شاکردوست فیلم جدیدی را همراه دوستش منتشر کرد که چهره اش تغییر چشمگیری داشته است.

11 بهمن 1400

معرفی بهترین های مسابقه عکاسی هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در لرستان، دبیرخانه مسابقه عکاسی هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد که همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد انگیزه و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در زمینه عکاسی از کتابخانه های شخصی...

25 دی 1400

دوره آموزش مقررات اتاق بازرگانی بین المللی برای استفاده از اصطلاحات بازرگانی 19 و 20 مهر برگزار می شود

کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین الملل(ICC) در نظر دارد آموزش آنلاین اینکوترمز 2020، مقررات اتاق بازرگانی بین المللی برای استفاده از اصطلاحات بازرگانی بین المللی و داخلی را دوشنبه و سه شنبه 19 و 20 مهر برگزار کند.

7 مهر 1400

عضویت 88.5 درصدی کاربران ایرانی در واتس آپ

تهران (پانا) - حضور ایرانی ها در شبکه های اجتماعی طبق آمار رسمی افزایش یافته که عضویت در واتس آپ به 88.5 درصد رشد رسیده است.

29 شهریور 1400

بحث جنجالی کارشناسان ایرانی و بحرینی در تلویزیون عراق، درگیری درباره اقدامات غیراخلاقی تماشاگران بحرینی

لیث نوبری پیشکسوت فوتبال کشورمان در آستانه دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بحرین با یک خبرنگار بحرینی دچار درگیری رسانه ای شد.

15 مرداد 1400

رونمایی از سه کتاب پژوهشی در جشنواره تئاتر دانشگاهی

سه کتاب پژوهشی در حوزه تئاتر با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و جمعی از نویسندگان و دانشجویان رونمایی شد.

24 تیر 1400
تعداد: (37)