اخبار سیاسی

رواج روزافزون مصرف پروتئین گیاهی؛ مصرف گوشت در آلمان به پایین ترین حد خود رسید

به گفته وزارت کشاورزی آلمان، ساکنان این کشور بیشتر و بیشتر پروتئین های گیاهی را جایگزین محصولات گوشتی می نمایند؛ اما همه حاضر نیستند گوشت را بطور کامل کنار بگذارند.

8 تیر 1402

واکنش وزیر ارشاد به اظهارنظر رئیسی درباره ندادن چک سفید امضا به وزرا

وزیر ارشاد به اظهار نظر رئیسی درباره عدم دادن چک سفید امضا به وزرا واکنش نشان داد.

30 فروردین 1402

وزیر ارتباطات: سال گذشته (1401) قطعی اینترنت برنامه ریزی شده نداشتیم

عیسی زارع پور گفت: داشبورد ها و مانیتور هایی در اتاق بنده است که در لحظه شرایط ارتباطات را مشاهده می کنم و اگر در حد یک صدم لینک هایی در کشور قطع باشد، در لحظه اطلاع رسانی انجام می گردد.

7 فروردین 1402

نفس برقراری رابطه ایران و عربستان به پایان جنگ یمن کمک می کند

ایسنا نوشت: رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به توافق اخیر میان ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط که با میانجی گری چین انجام شد، شرح داد: نفس برقراری روابط دیپلماتیک میان تهران و ریاض، به هدف خاتمه یافتن جنگ در یمن کمک می کند.

23 اسفند 1401

وزیر ورزش به هوش آمد

حمید سجادی که پس از سانحه بالگرد در بافت کرمان در خواب مصنوعی به سر می برد، حالا با بهبودی شرایطش به هوش آمده و از سطح هوشیاری خوبی برخوردار است.

7 اسفند 1401

ایرنا: قیمت گوشت مرغ کماکان کمتر از 60 هزار تومان

آنالیز های میدانی نشان می دهد که قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در بازار بین 50 تا 55 هزار تومان است، البته سه ماه قبل قیمت این محصول بین 60 تا 70 هزار تومان نیز به فروش می رسید، در حالی که نرخ مصوب این محصول از سوی دولت درب واحدهای تولیدی 45 هزار تومان و برای مصرف...

9 بهمن 1401

بنایی 85 ساله از نابودی رهایی یافت

انتها پس از یک سال کش و قوس بر سر تخریب یا ایمن سازی ساختمان کفش ملی میدان قیام، شهرداری تهران اعلام نموده که تصمیم گرفته این بنا و نماد 85 ساله را نجات دهد. این خبر در بخش تخریب ساختمان کفش ملی میدان قیام جای دارد.

3 بهمن 1401

عکس ، این شاسی بلند کیا با قیمتی که دارد رقبای چینی بازار ایران را به گوشه رینگ می اندازد؟

گجت نیوز نوشت: کراس اور کیا سلتوس مدل 2023 یکی از مجذوب کننده ترین ماشین های تازه برای بازار ایران است که می تواند چینی ها را به گوشه رینگ بفرستد. در ادامه با ابعاد و زوایا Kia Seltos 2023 همراه می شویم.

13 دی 1401

کدام مشترکان مشمول گازبهای رایگان می شوند؟

وزیر نفت با بیان اینکه اگر مشترکی نسبت به مصرف پارسال خود 30 درصد صرفه جویی داشته باشد، گازبهای رایگان خواهد داشت، گفت: اقدام های خوبی برای تشویق مشترکان در نظر گرفته شده است و با هر یک درصد کاهش مصرف، شامل سه درصد تخفیف گازبها می شوند.

9 دی 1401

مقدار افزایش حقوق بازنشستگان معین شد

نمایندگان مجلس بر اساس لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با افزایش حقوق بازنشستگان موافقت کردند که طبق آن، مقدار افزایش حقوق مذکور، 900 هزار تومان همچنین 5 درصد از حکم معین شد.

8 آبان 1401

نمایندگان تیک تاک، متا، توئیتر و یوتیوب در کنگره حاضر شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، در این جلسه استماع کریس کاکس، نیل موهان (مدیران ارشد محصول در متا و یوتیوب)، ونسا پاپاس مدیر ارشد عملیاتی تیک تاک و مدیرعامل بخش محصول مصرف کننده توئیتر شرکت کردند. هدف از این جلسه تمرکز روی تاثیر سرویس این شرکت ها بر...

27 شهریور 1401

شرایط بحرانی چهار متغیر کلیدی در اقتصاد ایران؛ خبری از نفت نیست

گزارش تازه مرکز آمار ایران درباره مقدار رشد مالی در بهار سال جاری، از شرایط بحرانی چند متغیر کلیدی در اقتصاد ایران خبر می دهد. با اینکه مرکز آمار در یک برآیند کلی، رشد مالی ایران در بهار سال جاری را مثبت اعلام نموده، اما نگاهی به جزییات ارایه شده از این...

26 شهریور 1401

نخستین هتل 5 ستاره استان اردبیل به طور رسمی به بهره برداری رسید

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، نخستین هتل 5 ستاره استان اردبیل به طور رسمی به بهره برداری رسید.

8 شهریور 1401

پیش بینی هزار و 150 میلیارد تومان اعتبار برای طرح تغذیه رایگان دانش آموزان منطقه ها محروم

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: 1150 میلیارد تومان اعتبار برای طرح تغذیه رایگان دانش آموزان منطقه ها محروم پیش بینی شده است.

24 مرداد 1401

محورهای رایزنی نماینده سازمان ملل در یمن با مقامات انصارالله

به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی عربی، هانس گروندبرگ، نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور یمن از ادامه کوشش ها برای بازگشایی فرودگاه صنعاء و توافق برای بازگشایی مسیرها در استان تعز اطلاع داد.

3 تیر 1401

البخیتی: توقف عملیات نظامی بدون لغو محاصره بی معنی است

به گزارش خبرنگاران، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به اعلام توقف عملیات نظامی ائتلاف متجاوزی سعودی در یمن اظهار داشت این اقدام در صورتی که با لغو محاصره علیه یمن همراه نباشد، بی معنی است.

2 تیر 1401

روزشمار: 18 بهمن؛ کشف جزایر نیوزلند از طریق آبل تاسمان

جزایر نیوزلند در ششم فوریه سال 1642 میلادی از طریق آبل تاسمان کاشف و دریانورد معروف هلندی کشف شد. برای آشنایی با این جزیره زیبا با خبرنگاران همراه باشید.

20 خرداد 1401

تغییر در ریاست مجلس قزاقستان

در پی استعفای نورلان نیگماتولین، رئیس مجلس سفلای مجلس قزاقستان طی امروز سه شنبه، رئیس دفتر سابق قاسم جومارت توکایف، رئیس جمهور این کشور به عنوان جانشین او مشخص شد؛ اتفاقی که در راستای تغییرات در رده های بالای مقامات قزاقستان بعد از ناآرامی های مرگبار...

19 خرداد 1401

طرح شبکه خانه موزه ها تا انتها سال آینده در مرکز اجرا می گردد

سرپرست شرکت توسعه فضا های فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه یکی از سیاست های مدیریت شهری ایجاد زیرساخت های فرهنگی است، گفت: به همین دلیل طرح ایجاد شبکه خانه موزه ها را دستور کار داریم که امیدواریم تا انتها سال 1401 به مرحله اجرا برسد.

16 خرداد 1401

وزیر بهداشت: تا دو هفته آینده به قله پیک ششم کرونا می رسیم

وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر در آستانه ورود به قله پیک ششم کرونا هستیم و تخمین می زنیم تا دو هفته آینده به قله پیک برسیم.

6 خرداد 1401
تعداد: (158)